25 Eylül 2011 Pazar

Sean Paul Konseri Rezilliğimiz



Bir de kötü konser anımızı anlatayım. 6 Ağustos 2010 Saat 6 gibi mi ne kapılar açılacak dediler 4'te gittik heyecanlıyız tabii. Kuzenim (Martı Ali) ve ben . Bekliyoruz neyse Fan Club'ta arkadaşlar da geldi Eren,Aykut,Fatih falan. (http://seanpaulfan.org) Neyse baya durduk kapılar açılmadı. Bir Taksim yaptık geldik kapılar açılmadı. 9-10 gibi Mert geldi karaborsa bilet aldı :D Bekledik 11 (23.00) kapılar açıldı girdik. Sean çıkmasını bekliyoruz. saat gece 2 oldu Sean yok. Bir de en ön biletler az üçkağıtçılık yapıp arkadakileri öne getirmedik. Bekliyoruz Sean yok.. Nambırvan organizasyonu ya hep onların DJ ler falan (Bonus kıza gıcık olmuştum). Neyse biz hala bekliyoruz havada orta parmaklar , pet şişeler,bardaklar uöuşuyor. Saat 4 Sean çıkamdı bizi eve postaladılar. Çıkışta gözüken siyahi çocuklar Sean'a baya saydı ama iki kelimelerinden bir Fuck'tı a.q :D
Gazetede çıkan haberleri toplamıştım ama sonra sinirim bozuldu çöpe attım. O gün giyidiğim t-shirt hala yıkanmadı pis pis duruyor hatıra olsun :D Tabii ne demediler yok otelde uyuyakalmış , yok hastamış falan. Benim duyduğum nambırvan la anlaşamamışlar. Sonra Twitter'dan ona bir şeyler dedim Sean'da hemen beni followlamış. Gönlümü almaya çalışıyor yavrum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder