1 Mayıs 2015 Cuma

BIGBANG? Kambek?


Ne kadar uzun zaman olmuş buraya yazmayalı. Biliyorum bir altyazı bekliyorsunuz benden üzgünüm araya çok şey girdi. T.T Ama yayınlayacağım söz veriyorum. Neyse comeback olayına döneyim. Arkadaşlar dile kolay 3 yıl bekledik. 2015 yılında fangirllük hayatımın yaklaşık 6. yılını kutluyorum ve bunun 3 yılı beklemekle geçti. İnanabiliyor musunuz? Bu benim göreceğim 3. comeback olacaktı (Oldu :D). Onları tanıdığımda da bir albüm için 2 yıl beklemişti. Solo albümler ve eski şarkıları deşmekle oyalandım. Arada Lollipoplar falan çıkmıştı da neyse ki yeni yeni kliplerini de görmüş olmuştum. Sonra TONIGHT gelmişti ben erimiştim. İlk comebackimdi ve ilk defa böyle bir olay yaşıyordum. Böyle bir kavramdan yoksundum "fangirl". Artık iyice kavramıştım olayları ve yeni albümü beklemeye koyulmuştum. Az bir zaman sonra ALIVE çıkmıştı ama ALIVE gelene kadar yaşanılan tatsız olaylar zinciri vardı. Bu albümle onları toparlamıştık. Herkes "Geridönüş için erken" demişti. Benim için değildi tabii ki. Ve konserler, sololar derken 3 yıl geçti dostlar. Bugün geldi. Ben geç yazıyorum gerçi ama geldi sonuçta o gün.

24 Mart 2015 YG resmi Twitter sayfasından şöyle bir fotoğraf yayınlandı:


 Bomba mı o? Bombaysa kesin bang BIGBANG! diye başladık biz. Kim bu kim bu diye beynimiz yanmaya da başladı. Gönül ister BB ama YG bu ne çıkar belli değil (Boh da çıkabilü).

Ertesi gün ise bu geldi:


 Aha trolleneceğiz diye düşünmeye başladık. Ulan 1 Nisan diye tarih koyarsan tabii düşünürüz böyle.

Sonra 28 Mart, 30 Mart 2 tane resim daha geldi 31 Mart'ta geri sayım sayacı geldi:


İşte bir ton şey yaptı YG. BB bu ya kesin onlar diye başladık. Ve sayaç bitti 1 Nisan geldi.

Şu resim düştü:


BIGBANG!!! diye bir havalara uçuş başladı. Sonra aşağı doğru gözümüz kaydı ve "Ulan bu ne?" diye kaldık. 5 tane tarih koymuşsun oraya bir açıklama yok bir şey yok ne bu? 5 ay mı bekleyeceğiz albüm için? Her ayın 1'inde teaser mı yayınlayacaksınız? Ne olacak? diye sorular sorular aklımda deli sorular.

Şu video geldi:



Başka resim fırladı:


Dünya turu? Evet kesin dünyadır. Seoul tamam buna gitmek gerek diye düşünüyoruz ama hala biz ?.? böyleyiz. Derken araya bir Jinusean girdi. 11 yıldır yok adamlar dinledik şarkılarını HaNa kızımız da maşallah yaşına göre ses iyi. 14 Nisan'da Jinusean "Tell Me One More Time" yayınladı.

Ve 16 Nisan'da hiç beklenmedik bir anda şöyle bir video düştü:



Oha bu ne?!! Rezervuar Köpekleri'nden değil mi bu? Resmen harika bir teasera merhaba dedik. Sözlerini JiYong'un yazdığı ve muhteşem KUSH sesiyle harmanlanan bir şarkı ile bu teaser tam anlamıyla bir film fragmanı gibiydi.
Dip Not: Bu video için harcanan para 2 Milyar Won'muş arkadaşlar.

Tur afişleri:



19 Nisan T.O.P instagram'a katılıp fırtına gibi esiyor ama onun için ayrı yazı yazmayı düşünüyorum. Ji'nin Twitter'ı gibi ahaha. Fakındaysanız üyelerin sosyal ağ paylaşımlarına pek girmedim genellikle aynı şeyleri paylaşıyorlardı. Teaser şeyleri falan başka fotoğraflar da var ama neyse onlara girmeyeyim bu yazı bitmez.

22 Nisan MADE Tur'u için yeni poster gelir sonunda ayaklardan yukarı çıktık:


 24 Nisan taşlar oturmaya başlar:


Bilmeyenler veya nalamayanlar olurs aaçıklayayım her ay bir tekli yayınlayacaklar. Çıkışlarında da böyle olmuştu. 3 yıl beklediğimiz için bizi iyi hissettirmeye çalışıyorlar. Sevdiğim bir sistem açıkçası. Eheheh

25 Nisan jajaaan:


25 Nisan Kore'de MADE Tur başlar. LOSER ve BAE BAE orada söylenir. Fancamler izleriz biz. Ama resmi tekli olarak 1 Mayıs'ta çıkacak ve biz hala bekliyoruz.

26 NİSAN!!


Doğum günün kutlu olsun meleğim.

Sonra ise her gün birer sayım fotoğrafı kondu 30 Nisan'da ise sayaç kondu. Sırasıyla fotoğraflar:



Ve 1 Mayıs gelir. Klipler var şarkılar resmi olarak çıkar. Kliplerimizi koyalım.

LOSER:



BAE BAE:





LOSER sözleri Ji, Teddy, T.O.P ve şarkıda tabii Tae parmağı da var. Şarkıların Türkçe altyazıları için BIGBANG TURKEY 'e havale ediyorum. Klipte 5 tane zayıflıkları olan insan görüyorsunuz. İlk karşımıza çıkan Ji var. Yalnız ve biraz da saldırgan biri. Ünlü ve abartılı giyinmeyi seven biri. Belki bira zkafa dinlemeye ihtiyacı vardır. :D T.O.P görünüyor yanında muhteşem fizikli bir arkadaş ile görünüyor. Biraz öpüşmeler sarılmalar bulunuyor. Neyse Tiopi abimiz de bu kızı öldürüyor sonra galiba ve şu havalimanında giydiği pijamayla birlikte ev terliğiyle sokağa çıkıp ağlıyor. Ay böğrüme daş oturdu bir dakika. Huh. Sonradan gözüken Dae dövüşemeyen, dayak yiyen insanda "Lan ben seni korurum, çekilin ulan nasıl kıyarsınız ona." hissi uyandıran bir dayak yiyor. Dayak yerken tabii klipteki sevdiceğinin ona verdiği şal - eşarpta gözden kaçmıyor. Sonra YoungBae geliyor. YoungBae'nin elindeki haçta "Günah seni bulacak" (Nasıl derseniz) yazıyor. Onu yere de çiziyor sonra aynı yazıları yazıyor. O bir günahkar arkadaşlar. (Ahahah) YB atlarken haç düşüp kırılıyor ve oradaki "Will" düşüyor. Yani günah onu buluyor arkidişlir. Sonracığıma Ri geliyor. GG Be aklınıza geldi değil mi klibi izlerken. Neyse Ri'nin sevdiceği olan hatun istemiyor Ri'yi. Ri onu bir namjayla görüyor ve arıyor ama kız cevap vermiyor. Sonra bizim Panda'mız hırçınlaşıyor. Büyüdü be arkadaşlar bu çocuk büyüdü. Ve kızla konuşmaya falan çalışıyor ama yok. İşte böyle beş LOSER anlatılıyor klipte. Daha derin anlamlar var mıdır bilmem anlamam ben.



Bebe geldi sonra ehehe. Yine Ji ile başlıyoruz böyle garip hareketlerle falan başlıyor. İki klipte de diğer dört üye hatunları falan götürürken bu arkadaş ilk klipte tek takıldı bu klipte ise başta böyle heykellerle vitrin mankenleriyle takıldı sade sonunda bir kız pirinç keki yedirdi. Garibim bir etek kaldırdı onun altında da YoungBae'nin popo çıktı. Kiko yenge kızıyor herhal. Ahahah Neyse başta dolandı bu heykel falan elledi. Sonr YB geliyor güzel bir kızla birlikte atla gidiyor. Böyle sanatsal sahneler yapılmış. YB uzun saçlı falan. Kovboy havası vermiş. Yine bağrı açık. Sonra TOP geliyor yeppeun nun falan diyor ama öyle lensler takmış ki sen bir tövbest çekiyorsun. Başlıyor bingulaşmaya durdurana aşk olsun zaten durdurmasın da Bingu'muzu. O şırınga o bir şey fışkırtmalar falan neyse o şeylere girmiyorum altında neler çıkabilir. Elindeki bastonun başı Charlie bizim tatliş Charlie'miz. Özleyeceğiz seni... Çılgın Tabi'yi geçince su üzerine uzanmış Dae gleiyor ki ben o sahnede biter zaten. Böyle ön tarafını açmış, Küçük Prens tarzı bir ceket var ada desen o da var. Sudan bir güzel hatun daha çıkıyor sarılıyorlar, koklaşıyorlar falan ama Dae o saçlarla ne kadar görüyorsa. Ve Ri maknaesin sen maknae. Hangi ara bu kadar büyüdün oturup ağlarım şimdi. O kadar harikasın ki. Zaten konser fancamlerinden beri bu şarkıda senin kısmına göz koymuştum haklıymışım. Yakıyorsun ortalığı dostum. En son uzaya çıkıyorlar. Bunu da yaptılar. Hanboklu beyaz kızlarla takılıp pirinç keki yediler ki bu pirinç kekinin başka anlamı varmış Kore'de. Cinselmiş neyse. Hanboklu kızlrla halay çekiyorlar, etek kaldırmaca oynuyorlar. Altlarında tayt çıkabilü, YB çıkabilü. Ve tatlış tatlış biter. Hanbok konusuna gelince ginsaenglerin giydiği hanboklara benziyor bence. Ya arkadaş bu ülkelerde hiç mi hayat kadını yokmuş onlar ne giyiyormuş orada o zamanlar, geyşalar kimono giyiyordu, Şekerpare'den biliyoruz biz bizdekiler çarşaf giyiyormuş. O hanboklu kızlar öyle böyle demiyorum bilemiyorum da öyleyse bu yani arkadaş. Değişik yorumlar.

Şu baştaki teser resimlerinde eksik olabilir. YG bir iki rakam değiştirip attı malum. Resimlerin kaynağı YG-Life kalıitelisini isteyenler için söylüyorum. 3 yılın birikimine göre kısa bir yazı yazdım ama hala ben bende değilim. Kusura bakmayın. Ve bir yazıyı bitirelim böyle. 1 Haziran'da yeni tekli geliyor o zamanlarda tekrar görüşelim. Öpüldünüz.

11 Kasım 2014 Salı

"1 Night 2 Days" 3. Sezon 41. Bölüm (Türkçe Altyazılı) Konuk: Jo In Sung, Roy Kim...


Merhaba arkadaşlar geç de olsa 41. bölümü yükledim. Geç kaldığım için üzgünüm. ^.^ Ama şöyle bir şey var 42. bölüm için sizi 2 hafta kadar bekletmem gerekecek. Çünkü; Vize haftasına giriyorum. Umarım anlayışla karşılarsınız.
İyi Seyirler.


1N2D 3. sezon 41. bölüm (Genelde 507. bölüm) "Yorgun Arkadaşlar" bölümü Part 2
Sunucular: Kim Jong Min, Cha Tae Hyun, Kim Joo Hyuk, Kim Joon Ho, Defconn, Jung Joon Young
Konuklar: Jo In Sung, Roy Kim, Kim Jae Dong, Kim Ki Bang, MiNo (FreeStyle), Myung Hoon

 

2 Kasım 2014 Pazar

1 Night 2 Days 3. Sezon 40. Bölüm (Türkçe Altyazılı) Konuk: Jo In Sung, Roy Kim...


Merhaba arkadaşlar size çeviriyle döndüm. Aslında daha önceden yükleyecektim ama bazı sorunlar oldu. Jo In Sung için çevirdim bölümü. 3 bölümde yer aldı. 3 bölümün hepsini çevirip yüklemeyi düşünüyorum bir aksilik olmazsa. Fanların çevirisini kullandım, Biraz hatalı bir çeviri denebilir ama fena değildi. KBS biraz geç yüklüyordu ve malum gömülü bir şekilde yüklüyorlar. Çevirmesi çok zor olurdu. İlk defe bu kadar uzun bir şey çevirdim ve hatalarım doğal olarak vardır. Hatalarımı da söyleyin lütfen. Eğleneceğinizi umuyorum.

İyi seyiler...


1N2D 3. sezon 40. bölüm (Genelde 506. bölüm) "Yorgun Arkadaşlar" bölümü Part 1

Sunucular: Kim Jong Min, Cha Tae Hyun, Kim Joo Hyuk, Kim Joon Ho, Defconn, Jung Joon Young

Konuklar: Jo In Sung, Roy Kim, Kim Jae Dong, Kim Ki Bang, MiNo (FreeStyle), Myung Hoon

İndirme linkini isteyen olursa yükleyip atabilirim. Ayrıca başka sitelerde paylaşırsanız burayı kaynak gösterin lütfen.


Diğer izleme / indirme linki:

14 Eylül 2014 Pazar

Pardon... Comeback ne demek?



Yazmayalı uzuuuuuuuuuuun bir zaman olmuştu. Merhabalar bendeniz bir garip bir zavallı bir bir... V.I.P olan Duygu. Aslında V.I.P demem yeterli çünkü içinde o zaten "zavallı, garip, bekleyen, inatçı" gibi kelimeleri barındırıyor. Yaklaşık 2.5 yıl oldu değil mi? Dile kolay hala aktif gözüken bir Koreli grup 2 yıldır albüm yayınlamıyor. Albümü geçtim bir tekli bile yok ortalıkta. Solo albümleri sevmiyormuyuz... Seviyoruz tabii hem de çok ama siz BIGBANGsiniz çocuklar hani BB albümü he? 

Korkarak geridönüş beklemek nasıl bir duygudur bilir misiniz ki? Her an bir şey olacak her an kötü bir haber gelecekmiş gibi. ALIVE zamanı neler çektiğini hatırlamak gibi.  Zaten 5 yıllık V.I.P hayatımda sadece 2 geridönüş görmüşüm sevgili BB yazık değil mi bana. 2015 askerlik yolu görünüyor size tek tek gidecekseniz zaten biz ne yaparız bilemiyorum. İçimde bir sürü hüzün var. Üstüne Ri olayı gelince kalp krizi geçiriyordum zaten az kalsın. Hatalı olan o veled olabilir tamam gitsin cezası neyse çeksin falan da ben o paramparça arabanın üstünde "SeungRi" yazısını görünce ne hale geldiğimi anlatamam. Malum EunB ve RiSe bebeklerime olanlar ve hala o olayın etkisinde de olmam... 

GD desen Kiko falan filan dolanıyor. Eğlencelere gidiyor bazen Phhhoto güncellemesi yapmadan duramıyor. T.O.P abimiz dersen filmi için dolanıyor. TaeYang turdu, müzikti, danstı dolanıyor.

Neyse konuma dönüyorum 2 yıldır eski şarkıları açıp dinliyor, eski klipleri izliyor, eski performansları izliyor, konserlere bakıyoruz. Üstüne de biraz yenilik olsun diye sololarla devam edip YG konserlerinin yeni fancamlerine bakıp fanmeeting fotoğraflarını didikliyoruz. Bitmedi biter mi özlemden neler yaptığımızı düşünemezsin be BB... Her şeyi izledik yaladık yuttuk. Böyle YG konseri, fanmeetingler dolanıyorsun. Tamam dolanma demiyorum dolan ama nerede comeback denen nalet şey? 

Ki YG şu sıralar malum yalancı biri konumunda ki millet haksız değil. Bom'un olayları zaten biliniyor. Üstüne TaeHyun'un iljin olayı, yeni stajyerin küçükken içtiği sigaralar derken Ri kaza yaptı. YG hemen atılıp açıklama yapıyor tabi hemen açıklama yap seni güvenilir amca yap yap... Beni deli ediyor. Tamam çocuk hatalı çıksın etsin lafını can kaybı olmadığı için zaten büyük ihtimalle para cezası alacak ama sen çık bir ton konuş dur. Sonra millet Ri'ye bir o kadar laf etsin valla içim gidiyor. Ri sonuçta hala benim beybi maknaem konumunda. 

Yok ya hem trollcü hem değişik bir herif bu YG çıksın BB şurada kendi şirketini falan kursun rahatlayalım.


Geridönüş yapan gruplar ve fanlarını gördükçe imrenerek bakar oldum. Beşiniz bir araya gelse mutlu mutlu dolanıyorum. Bence yazık bana psikolojim bozulmuş olabilir. Yazık biz V.I.P ahalisine.

Bir konsere bile gidememiş kişi olarak üzüntüm birkaç kat daha yüksek. Artık sizi görmeye alışkın rahat Japon fanların resmini görmek ayrı böğrüme oturuyor comeback desen ayrı böğrüme oturuyor. Parislerden, Japonyalardan kopamıyorsunuz. Ya inanabiliyor musunuz g.o.d, Fly to the Sky geridönüşleri bile gördük. Yakında Park Hyo Shin bile görebiliriz. MJ albümü geldi...

Peki bu albüm ne zaman çıkacak? Yaz dendi kış dendi ama yok bir belirti. Arada çıkıp "Albüm" kelimesi geçen şeyler okuyoruz ama hala sırrını koruyor bu albüm tarihi. Umarım en yakın zamanda çıkar ve buraya albüm eleştirisi yazarız arkadaşlar... 

Ya aslında yazmak, söylemek istediğim çok şey var kilitlendim kaldım bak.

Şarkılarla devam edeyim Dirty Cash Fan Ver.



Tabii ki Until Whenever



Ve Black and Yellow



Hadi sarılalım fandomcana...

Ya da tüm fandomlar sarılalım... 

Son olarak OT5!!




30 Haziran 2014 Pazartesi

Tayvan Dizileri?

cr: http://www.enjoyingtaiwan.com

Merhaba arkadaşlar, uzun zaman oldu değil mi? Okullar bitti (gibi?) o yüzden bir dizi yazısı yazayım dedim. Aslında Tayland filmleriyle ilgili bir yazı yazmak istiyordum ama son zamanlarda fazla Tayland yapımı şeyler izlemedim. İzleyince geleceğim. Şimdi size izlediğim birkaç Tayvan dizisinde bahsedeceğim. Bildiğiniz üzere Tayvan dizileri şu sıralar popüler olmuş durumda. Aslında dizi değil drama deniyor ama olsun ben dizi diyeyim. İşte popüler oldular çünkü bazı arkadaşlar Aaron Yan'ı yeni keşfetti ve "Aaa Tayvanlılar da yakışıklı oluyormuş." diyip bu olaya da girdiler. İtiraf edin aranızda da bunu yapan oldu. Açıkçası ben ilk Tayvan dizimi izlediğim zamanlarda o diziyi o kadar kötü bir görüntü kalitesiyle yüklemişlerdi ki yüzlerin bazıları ayırt bile edilmiyordu. :D Sese göre tahmin yürüttüğüm oluyordu. Yani dizilerin görüntü kalitesi ne güzel.

Şimdi şöyle diyeyim Tayvan dizileri hakkında Kore dizileri ve Japon dizileri - animeleri - mangaları gibi yerlerden uyarlanan diziler çok var. Onların dışında aşırı Kore dizisi tadında olanlar da bulunuyor ama Tayvan dizilerinin tadı bence ayrıdır. :D Yine klasik Asya mantığı mutlu başlar entrika ve üzüntü falan derken son. Yani benim izlediklerimden öyle olanlar vardı. Tabii farklı diziler de var. Müzikle bağlantlı olup ona göre soğuk bir havada gidenler gibi ya da her bölümde farklı hikayeler anlatan diziler gibi. Sonra hımmm... Evet dil var bir de. Ben Çince'yi seven biri olduğum için rahatsız etmiyor pek ama bazı şu hani Kore dizilerinde de olan tatlı konuşmaya çalışan kızların ses inceltmesi gibiler hariç. Onun dışında bence iyi ama daha önce Çince bir şey izlemediyseniz veya dinlemediyseniz başta rahatsız edebilir. Bu arada bu dizileri bizimle buluşturan çevirmen arkadaşlarımıza da teşekkür ederiz. (seonbae, Nova, Inori başta olmak üzere...)

Şimdik şu şarkı eşliğinde izlediğim 2 - 3 dizi var zaten onlar hakkında yazdıklarımı okuyun.  


It Started With A Kiss
Sene: 2005 - 2006
Bölüm Sayısı: 30
Oyuncular: Ariel Lin, Joe Cheng, Jiro Wang...

Meşhuuuuur Itazura na kiss mangasının ilk dizi uyarlamasıdır. Kore uyarlamasını izlemişsinizdir Playful Kiss. Kendisi izlediğim en berbat Kore dizisidir. Neyse dizimize dönelim. Itazura na kiss okuduysanız - izlediyseniz veya Playful Kiss izlediyseniz konuyu biliyorsunuzdur. Birazcık şapşal ve salak olan kızımız Xiang Qin okulun en yakışıklılarından ve en zekilerinden olan Zhi Shu'ya aşıktır. Ve Ah Jin ise Xiang Qin'e aşık olan şöyhle serseri tipli bir çocuktur. (Üzgünüm Jiro :P) Bir gün Xiang Qin gidip Zhi Shu'ya aşk mektubu verir. Yapılır mı bu yani sen gidip o ukala çocuğa mektup veriyorsun olur mu hiç. Çocuk ne yaptı tabii ki hiç umursamadı. "Hee mektup mu tamam" böyle baygın bakışlar falan. Sonra efenim Xiang Qin'in evi deprem dolayısıyla hasar alınca babası diyor ki hadi arkadaşımın evine kalmaya gidiyoruz.

Eve geliyorlar yerleşiyorlar derken Xiang Qin ne görsün evin sahibinin oğlu Zhi Shu çıkmasın. İşte böylece Xiang Qin onun için bir şans doğacağını düşünür ve komik sahnelere başlanır... Gerisi için diziyi izleyiniz. Bu dizinin 2. sezonu da var ama onu izlemedim ben. Onu ismi They Kiss Again. İzlemek isteyen onu da izleyebilir tabii.  Diğer dizimize geçelim.


Alice in Wonder City

Sene: 2012
Bölüm Sayısı: 15
Oyuncular: Aaron Yan, Xiu Jie Kai, Lara Veronin, Yang Gui Mei, Tracy Chou

Lan Die Fie (Benim tabirimle La Be Be) klasik müzik seven ve He Ting Yu hayranı bir kızdır. He Ting Yu şöyle havalı mı havalı, ukala mı ukala bir keman virtüözüdür. Die Fie'nin ablası Yu Shu Ting Yu'nun orkestrasının asistanı olarak çalışmaktadır. Die Fie de oraya girmek ister o yüzden bir gün asistan seçmelerine gider. Jüriden biri bir klasik mzik açar ve ismini sorar Die Fie bilir, yine bir müzik açar ama bu çalan aynı müziktir. Tek farkı bu seferkinde kemanı çalan kişi Ting Yu'dur. Die Fie bunu söyler çünkü Ting Yu'ya o kadar hayrandır ki kemanının sesini bile ayırt edebilir (?). O sırada Ting Yu gelir ve la bebeyi işe alır.

Resimdeki arkadaş He Ting Yu oluyor.

Olayların içine sonrada girecek olan Chen Hai Jie de kemanla ilgilenen biridir.Kendine has bir çalışı vardır. Kemanıyla eğlenmeyi ve para kazanmayı iyi bir şekilde birlikte götüren biridir. Bir doğum günüydü galiba orada çalarken karşısında beliren kıza takılıp kalır. Kız dönüp giderken kemanıyla ona seslenir. (Bunu nasıl anlatayım bilemedim ki şimdik. İşte Çince hecelerin sesini çıkararak "Nihao" falan diyor.) Kızımız durur ve ona döner. Bu kızla tanışırlar kızımın ismi Alice. İşte bu kızla takılmacalar birlikte olmalar falan. Sonuç Hai Jie aşık olur. Ama kız "Geri geleceğim" tarzı bir not bırakarak gider.

Resimdekiler Lan Die Fie ve Chen Hai Jie

Orkestranın sahne alacağı gün Hai Jie izlemeye gider ama geç kalmıştır. Die Fie onu görür, içeri girmesine yardım eder. Ting Yu bir ara Die Fie'den kemanını ister, Die Fie getirir ama o da ne keman Ting Yu'nun kemanı değildir. Ting Yu için kemanı çok önemlidir. Hep aynı kemanı kullanmıştır ve doğal olarak sinirlenir. Die Fie'ye bağırır. En son Hai Jie'nin kemanını ödünç alıp dahneye çıkar. Bu keman olayının arkasında ne olaylar var onu izleyip öğrenin. :P


Sonra işte Hai Jie orkestraya giriyor. Die Fie'nin aşkları derken dizi ilerliyor. Bir süre sonra ise Alice dönüyor ama nasıl dönüyor veya niçin dönüyor? İzleyip öğrenin arkadaşlar.







Fabulous Boys


Yıl: 2013
Bölüm Sayısı: 13
Oyuncular: Jiro Wang, Lyan Cheng, Hwang In Deok, Evan Yo

Dizinin ilk bölümünde You're Beautiful'dan hatırlarsınız bir kız müzik dinliyor bizim kız uyarıyor sonra kulaklık çıkıyor tüm kilise şarkı söylüyor. İşte bu versiyonda o şarkı dineleyen yaramaz kız resimde soldaki kişi. :P Aaaa o kim. :D


You're Beautiful Tayvan versiyonudur. Bir kilisede rahibe adayı (:P) olan Gao Mei Nu bir gün scooterıyla giderkene peşinden siyah bir araba gelir. Araba sonunda bizim kızı durdurur. Abisinin menajeri olduğunu söyleyen bir adamdır bu arabayı kullanan. Abinin sana ihtiyacı var gel onun yerine geç bir günlüğüne diye yalvarır. Kızımız kabul eder.


Çoğunuz izlemiştir diziyi ben niye bu kadar kendimi yoruyorum. Neyse biraz daha bir şey yazıp biraz gif atayım. Kızımız bir günlüğüne abisinin kılığına girecek sanıyor ama beklediği gibi olmuyor ve gayet uzun bir süre o halde kalıyor. AN*JELL grubunun yurduna kalmaya gidiyor. Başta üyeler ona pek sıcak bakmıyor çünkü yeni üye istemiyorlardır. Bu kızımızın kaderi ne olacak.

Not: Bu rolü oynayan tüm kızlar aynı galiba şekerlik patlaması yaşıyorlar. Biraz bana göre değil. :D

Birkaç gif:













Just You

Yıl: 2013
Bölüm Sayısı: 21
Oyuncular: Aaron Yan, Puff Kuo...

Eveet şimdi Tayvan dizilerinin popülaritesini en çok arttıran dizi bu olmuştur herhalde. Neyse izlemeyenler için biraz anlatayım. Elimden geldiğince spoilersız anlatacağım diyeceğim de bu tür dizilerin sonu hep aynı biliyorsunuz giriyorum olaya. :D

Liang Liang diye bir kızımız var. Bu kızımızın arkadaşı Kate bugün işyerlerinde bir evlilik teklifi alacaktır. O yüzden Liang Liang hazırlanmak için banyo keyfi yaparken aynı zamanda arkadaşı pirensesııı (Princess/Prenses/Piremses nasıl okumak isterseniz ama kız böyle diyor. :D) ile telefonda konuşuyor. Sonra üzeirnde havlula aşağı inen Liang Liang'ın evinin kapısı bir yabancı tarafından açılır. Bu ilk karşılaşma Liang Liang için biraz utanç verici olacaktır.


Gelen oğlumu00zun ismi Qi Yi. Qi Yi küçükken yaşadığı ev olan bu evi (Liang Liang'ın kiracı olduğu ev) satın almış ve evine bakmaya gelmiştir. Bu arada ilginç bir manzaraylar karşılaştı tabii. :P Sonra Liang Liang arkadaşı KAte'e yapılacak teklifi görmek için iş yerine gider. Orada da Qi Yi ile karşılaşır. "Ne evimle birlikte iş yerini de mi satın aldın" der ve bu dizi boyunca ettiği en akıllıca cümle olabilir. :D Ve tam Alex Kate'e evlenme teklif edecekken Qi Yi elinde bir kağıtla gelir şirketin yeni başkanı olduğunu söyler. Elindeki kağıdı asar. Kağıt "Şirket içi ilişki yasağı" hakkındadır. 


Sonracığıma Liang Liang evden kira sözlemşmesi bitene çıkmayacağını söyler. Bunun üzerine bu ikili birlikte yaşamaya başlar. Ve Liang Liang'ın arkadaşları Qi Yi'den intikam alabilmek adına Qi Yi'yi Liang Liang'a aşık etmeye falan çalışırlar. Bakalım bu ikilinin durumu ne olacak.
Not: Başrol kızımız Puff Kuo şu an Heechul'un WGM eşi.
Birkaç gif:















Şu an islediğim dizi:

Fall in love with me


Yıl: 2014
Bölüm Sayısı: 23
Oyuncular: Aaron Yan, Tia Li...

Lu Tian Xing genç yaşına rağmen çok ünlü bir reklamcılık şirketinin CEOsu olan ukala biridir. (Klasik Aaron rolü :D) Son yaptığı işin tanıtım toplantısına gitmeden önce trafikte duraksar. Arkadasındaki araba korna çalar ama bizimki duymaz. Sonra arkadaki ara bunun önüne kırmaya çalışırken bu uyanır ilerlemeye çalışır ve arabaya birazcık çarpar gibi bir şey olur. Öndeki arabanın (Kamyonet gibi bir şey) arkasındaki pulumsu - tozumsu bir şey fırlar Tian Xing'in açık üst camından içeri boşalır. (Aaaa şansa bak.) Tian Xing arabadan iner ve öndeki arabanın sürücüsüne çık der. (Evet bildiniz başrol kızımız. Tao Le Si) Kız iner neyse çocuğun haline gülüp durur. Çocuk da sen misin gülen diyip tozu kızın kafasından aşağı döker. 


Sonra bu ikisi işe gidecekleri için hemen duş almak isterler en yakın otele giderl ama ne mi oluyor sadece tek o boşmuuuş. (Bak seeen) gittiler ikisi bir odada duş alacaklardı. Ama duşun önü açıktı. Kızımız bantlarla kapattı önünü çocuk duş aldı. Peki ne mi oldu acaba ne oldu?



İşte böyle oldu. :D Ve işleri bitti her neyse. Tian Xing basın toplantısına gitti. Sonra orada tatile çıkacağını zöyleyip çalışanlardan kaçmaya başladı. Kaçarken bir yere gidip üstünü değiştirdi. Ve dışarı çıktı. Orada bir reklam filmi çekiliyordu merak edip yanaştı ve yardım etmeye başladı. Ama ne görsün sabah kaza yaptığı kız (Tao Le Si) bu şirketin sahibiymiş. Çocuğa "Sen Tian Xing'e benziyorsun" falan dedi o da yok ben o değilim Xiao Lu'yum dedi ve onlar da yedi. Tao Le Si'nin sahibi olduğu şirketin aslında Tian Xing için önemi büyükmüş. Bu şirketle ilgili iyi ve kötü hatırları varmış. Sonuç olarak hayatını hem Tian Xing hem de Xiao Lu olarak geçirmeye başlanır. Bakalım bu iş nasıl sonuçlanacak?

Not: Dizi şu an hala devam ediyor. 12. bölümde falan. Tayvan'da haftada bir bölüm yayınlanıyor malesef. -.-

Aaron dizilerinin OSTlerinin çoğunu kendi söylüyor. Drama albümü de bu dizinin OSTlerinden oluşuyor. Açılış şarkısında da G.NA ile düet yaptı.

Birkaç gif:










Peki bu gifler bugün niye düzgün durmuyor. :D Neyse bugünlük bu kadar hoşçakalın...