20 Şubat 2012 Pazartesi

BIGBANG SBS "Healing Camp"



SBS "Healing Camp" PART 1

MC: Buraya gelmeden önce çok endişeli olduğunuzu duyduk.
GD/Dae: Evet,tabii ki.. Çok korkmuştuk.
(Daesung ve GD'nin olaylarıyla ilgili klipler gösterilir)

GD: Bu tamamen bizim hatamızdı. Suçlu olan biziz.

Dae: Herkes beni çok gülen biri olarak tanıyor ama bir daha gülemeyeceğimden korktum.

GD: Kedni hatalarımız ve yanlışlarımız yüzünden meydana gelen sorunlar var,bu yüzden herkese kendimizi anlatmak istiyoruz.

MC: Burda detaya girelim. Olaylar tam olarak nasıl oldu ?

Dae: YangHwaDae'de ailemi ziyarete gidiyordum ve öndeki araba durdu.Frene basmaya çalıştım.Frene bastım ama araba bir şeye çarptıktan sonra durdu ve daha öteye gidemedi. Taksi sürücüsüne iyi olup olmadığını sordum ama "Endişelenmen gereken ben değilim." dedi.Sürücü bana adamın çok kan kaybettiğini söyledi.Tüm geceyi polis merkezinde geçirdim ama tüm bu yaşanılanlar boyunca taksi sürücüsü yanımda kaldı.Hayatımda böyle bir şeyin olabileceğini düşünmemiştim.Ben çok çok üzgünüm.Sabah 8 veya 9'a kadar orda kaldım ve sordulandım.Her yerde kamera vardı.Ne düşüneceğimi bilemiyordum.Her şey için üzgün hissediyorum ve ailesine söyleyebileceğim tek şey özürdü.YG eve gitmek ve ailemle olmak isteyip istemediğimi sordu ama onlarla birlikte olmak için çok üzgündüm.Olaydan sonra ailemin yüzüne bile bakamadım....Onlara bakmaya cesaret edemiyordum.Çok üzgün hissediyordum.Evet daha sonra internete baktım ve yorumları okudum.Genellikle yorumlardan etkilenmem ama bu sefer gerçekten incinmiştim.Katil....Bu çok acımasız bir kelimeydi.


MC:Seni en çok inciten yorum neydi?

Dae: Bunu yapmamam gerektiğini biliyorum,ama...Herkesin...benim yok olmamı istediğini düşündüm.

GD: Daesung'un kazasının olduğu geçe Seungri ile uyanıktım.Kötü bir şeyler olacağına dair kötü bir his vardı içimde.İlk okuduğum haber "Daesung Öldü"ydü ve tamamen şok olmuştum.Daesung her şey için kendini suçlayan bir tiptir.Kapıyı bana açıp yüzüme bile bakmadı.Bu gerçekten acı vericiydi.

Dae: Dışarı çıkamadım.İnsanlar benim katil olduğumu düşünebilirdi.Korkuyordum.Kurbanın ailesi de bana kızgındı ama kendilerine gelebildiler.Soruşturma 3 ay devam etti ve her şeye doğrulukla cevap verdim.Olayda masum çıkmak beni ne mutlu etti ne de beni üzdü.Ailem ve üyeler benim için en büyük güç kaynağıydı.Kurbanın ailesinin bana kızgın olması normaldi ama halası ve amcası bana karşı nazikti.Kızgın olmaları gerekse de bana karşı çok anlayışıklı oldukları için çok minnettarım.Elimden geleni yapacağım.Öncekinden daha parlak ve daha güçlü olacağım lütfen beni bekleyin.

Bir daha araba kullanmayacağım.Henüz bunu yapmaya cesaretim yok.Eğer geri dönüşüm kötü gözükürse ve kötü yorumlar yapılırsa hepsini kabul edeceğim ve elimden geleni yapmaya devam edeceğim.



Vee gelelim asıl bombaya

20 Şubat'ta yayınlanan SBS'nin Healing Camp bölümünde ilişkiler konusunda hakkında en çok dedikodu yapılan biri G-Dragon.

''Yalan söylemiş olurum kimseyle çıkmadığımı söylersem ama açıklayamam açıklarsam eğer o kişiye zararım dokunur.'' dedi.

Muhabir Kim Jae Dong bunun üzerine ''Eğer zarar göreceğinden bahsediyorsak, bu kişiyle aynı şirkette olduğunuz anlamına geliyor?'' diye sordu. G-Dragon ''Bu yalnızca benim bildiğim birşey'' diyerek izleyenleri şaşırttı. 

Çeviri için Yg Family Türkiye sitesine teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder