9 Mart 2012 Cuma

SBS BIGBANG Comeback Show

SBS BIGBANG comeback show hazırladı ve siz de benim gibi kaçırdıysanız size videolarla geldim. ^^

Blog videoları kabul etmediği için link halinde koymam gerekiyor. Youtube videosu değiller meraklanmayın.

 BLUE
 
Ama bu Youtube 

LAST FAREWELL

Daha performans var diye biliyorum. Eklendikçe buraya koyacağım. Ama yok ben indireceğim dersen alta Torrent linki koyuyorum. Yaklaşık 7 GB.

7GB / Torrent

INDIR / DOWNLOAD


Boyutu çok büyük dersen alttaki var. Yaklaşık 900 MB.

821 MB / Torrent

INDIR / DOWNLOAD 

Bu da Torrent tir. Other klasörünün içindeki Misc klasörüne girin. Altta BIGBANG Alive göreceksiniz. 

Bu da sevgili ve daimi müzik sitemiz K2NBLOG'un eklediği link.

Direct Download / 821 MB
  
INDIR / DOWNLOAD 

Şifre / Password: k2nblog.com 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder