21 Mayıs 2012 Pazartesi

İlk Mim ^^



Duygu'nun ilk mimi geldi.Çok sevindim. Mimleri okurken çok keyif alıyordum ve şimdi ben yapıyorum. :lol: 

Bu mimi bana yollayan Tembel Agasshi  'mize çok teşekkürler. :rolleyes:

1. olaraktan 11 blog seçmem gerekiyormuş. 

Zor oldu. Bir futbol takımı oluşturuyormuş gibi hissettim

glşh  : Japonsever biri. yani. Yeni blog açmış, taze çevirmen ve bloggerımız. (Benim gibi denebilir.) Ona ilk mimini yolluyorum.

şizomizo : Daha yeni okumaya başadım. :P Yaklaşık 2 aydır da yazmıyormuş. Bu mimi daha önce yaptı mı bilmiyorum. 

 Yuki : Bizim sevgili V.I.P'miz. Hızlı çevirmenimiz. Bir - iki hafta önce ilk mimini yaptığını gördüm. Bu ikinci mimi olsun. 

 Metropol Günlüğü : Keyifle okuduğum bir blog. Koyu bir V.I.P'miz. Ayrıca KPop zevklerimiz de çok benziyor. Yani en sevdiğim bloglardan biri.

Neo : Bir dizi veya film için ilk başvurulacak bloglardan biri. Keyifle takip ettiğim diğer bir blog.

Be-Pu : İsmini çok seviyorum. 3 Be-Pu'dan oluşan yine keyif alarak takip ettiğim bir blog.

 Lollidrella : Bir V.I.P'miz daha. Yanlış hatırlamıyorsam Agasshimiz de dana yollamıştı. Ben de yolluyorum. :D

Madam Patapuff  : Madam Patapuff'un Dünyası eğlenceli yazılar olan bir blog. Bu mimi yaptığını biliyorum. Yine V.I.P. V.I.P bloglarına dadanmışım ben.

MyDestiny : Yine bir V.I.P blogumuz. Yazılarını çok keyifle okuyorum V.I.P'm. Tae resmimi her zaman eleştir.

BBsever : Kore'nin Renkler ^_^ya da selocann. Yine konuşmaktan ve blogunu okumaktan keyif aldığım bir V.I.P'm daha. Agasshi de sana yollamıştı.

Ultio : Çevirdiği diziler için tekrar teşekkürlerimi iletiyorum. Keyifle takip ettiğim ve Jin'i daha çok tanımamı sağlayan bir blog.

Yanlış hatırlamıyorsam çoğunuz bunu "Çok Yönlü Blogger Ödülleri" olarak yapmıştınız.

2. Ödülü alanlara haber verilecekmiş.

Veriyorum.

3. Kendimle alakalı 7 bilgi yazmam gerekmiş.

~ Tembelimdir. İş yapmak, ders çalışmak olsun hatta şu yazıyı yazmak olsun. Çoook üşengeç bir insanımdır.

~ Fazla rahatımdır. Hiçbir olayı kafaya takmam. İlkokuldan beri neredeyse hiçbir ödevimi evde yapmadım ve hiçbir sınava evde çalışmadım diyebilirim. Hala böyle vize ve finallere o gün çalışıyorum. Bu kafayla nasıl geçtim bilmiyorum.

:okashii:~ Sudan, karanlıktan ve yükseklikten korkarım. Bu korkularım ne zaman başladı bilmiyorum. Karanlık korkum hariç o ergenlik çağındayken anlatılan karabasan hikayeleri sağolsun onlarla başladı. 

~  Pek kitap okuma alışkanlığım yoktur. Küçükken çok okurdum. 5 yaşında okula başladığımdan erken atılan biri oldum. 3. sınıfta "Çanlar Kimin için Çalıyor" u okumuştum. Ama bu hepten yok demek değil tabii. Yarım bıraktığım kitaplar var. "Kayıp Gül " ve "Ferrarisini Satan Bilge" gibi. 

~ Yalnızlığı severim ama fazlası olmaz. Acayip bir şey değil mi? Yalnızlık iyi hoşta gece yalnız olmamam. Olursam da televizyon açık uyurum. 

:souka:~ Ölü, kan gibi şeylerden korkmam. Bunu da Yenikapı kazılarına gittiğimizde gördüğüm mezarla bir kez daha tastiklemiş oldum. 
 
~   Yaklaşık 9 senedir Sean Paul (Gerçi artık pek sayılmam.) , 6 senedir Beyoncé ve 3 senedir BIGBANG hayranıyım.

4. Bana ödül vereken kişiye teşekkür etmem gerekirmiş.

Tembel Agasshi 'mize çok teşekkürler.:rolleyes:  

5. Versatile Blogger Ödülleri resmini eklemeliymişim.

Ekledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder