4 Temmuz 2012 Çarşamba

Hey! Say! JUMP Röportajlarından Biri

Bu röportajı paylaşma sebebim Türkiye'den bahsetmeleridir. Okuyun bakalım. 

Yazının Kaynağı: Japan-Fans 'tır.

Margareth Mayıs 2012

Chinen x Yuto x Takaki

[Resim: OcQE8.jpg]

Birlikte yurtdışına seyahate gidersek?

Chinen: Shinagawa, Shinagawa. 

Takaki: Ah, Shinagawa güzel olur.

Yuto: Pekala, Japonya Shinagawa'ya gidelim! 

Chinen: Peki başka nereye gidebiliriz?

Yuto: Evime gidelim!? Gidelim, gidelim!! 

Takaki: Hiroshima! Okinawa! 

Yuto: Yurtdışına olmalı! (gülüyor). Mesela Türkiye.

Takaki: Türkiye'de bir şey var mı? Bilmiyorum.

Yuto: Türkiye dondurması! Çok elastik ve uzun olur!

Chinen: Türkiye, birçok Japonseverin yaşadığı bir ülke. Türkiye'ye gidelim. Türkiye dondurması yemek istiyorum.

Takaki: Ne kadar uzuyor merak ediyorum! 

Chinen: Japonya'ya kadar olsun olmasın dondurmayı ben uzatmak istiyorum. Seyahat hazırlıklarını Yuya yapar, seyahat masraflarını bile öder! (gülüyor). 

Yuto: Lütfen bizim için bir de uçak kirala!

Takaki: Her şeyi hazırlayacağım.

Chinen: Seyahatın konsepti “Yuya'dan tam misafirperverlik”!



Çeviri: Landis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder