13 Eylül 2012 Perşembe

Biri Extraordinary 20's mi dedi ?_?

Evet efenim çok mutlu bir şekilde başka bir tabirler ağzım kulaklarımda bu yazıyı yazıyorum. Ellerim titriyor ve sırıtıyorum. :D Şimdi olay ne bacım dediğinizi duyar gibiyim şöyle başlayayım 27 Ağustos bir sipariş verilir 13 Eylül saat 14.00 suları kapı çalınır bir paket  "Aaa gelmiş."


Heyecanlı heyecanlı bekledim bekledim. Aradan 1 saat falan geçtikten sonra ahzırdım. Açmaya başladım. :D

Ve takke git kel gözüktü. :D


İlk tepkim "Woah ne kadar büyük kitap, bol bol bakacağım ahahahahah"
O baloncuklu poşeti böyle seve seve çıkardı. Kapağı görünce yaklaşık 2-3 dakika güldüm. :D Üzerindeki kartları da görmüşsünüzdür. :D Arkalı önlü resimler var cüzdanıma aile resmi olarak koyacağım. Bu fikri veren Angelıma çok teşekürler. :D


O kartları size göstereyim. Önlü arkalı olarak göreceksiniz. Çok güzeller değil mi doyamadım bakmaya.


Burada posterin ön yüzünü ve yanında verilen diğer resimleri görüyorsunuz. Bu resimler karton bir çerçeve içerisindeydi. Çerçeveyi çekmeyi unutmuşum. :D Bu resimlerde gözüm kalmıştı yanımdan ayırmayacağım. :D Soldaki posterim diğerleri de kartlarım.


Şimdi altta posterimin ön ve arka yüzünü görüyorsunuz. Sizce hangi tarafı asmalıyım? Ben patafix ile dönüşümlü olarak asarım diye düşünüyordum. Siz ne dersiniz? :D


Solda gördüğünüz kitabın içinden çıkan ufak bir kitapçık. İçindeki resimler de çok keyifli bir tanesini koyacağım. Ortadaki kartlarım, soldaki de üstte posterimin yanında olan fotoğraflar.


Bu da o küçük kitaptan bir resim:


Bu ayracı anam dedim. Ayracı bile farklı çok harikamsı.




Şimdi kitabımızı açalım. :D Çok heyecanlı bir şekilde açtım. :D İlk sayfada aaaaaaa diyip başladım. :D






 Anam SeungRi yazanları görünce gülme krizine girdim ahahahaha.




Çok fazla gösterdim kitabı nazar değecek o yüzden kapatıyorum. Bakın kapanıyor ahaha 


 Ahanda kapağı kapattım. :D


İşte bu heyecanımı sizinle paylaşmayı istedim. :D Umarım her V.I.P buna sahip olur. Birazcık hava da attım galiba. :P Bunu da mazur görün artık. Ama hava atmam gerekti. Biraz az resim koydum gibi. Az geldiyse söyleyin daha çok çekerim. :P İstanbul V.I.P buluşmasına gelebilirsem eğer bu harika şeyi de getirip siz uzaktan göstermek istiyorum. :D Ellemek yok. :P 
Sevgilerimle...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder