23 Aralık 2012 Pazar

Bu rüyalar gerçek olmasın...

http://data.whicdn.com/images/16018714/sleep_cute_anime_girl_Wallpaper_bqku3_thumb.jpg 

 Yine saçma rüyalar görmeye başladığımı farkettim. Küçüklükten beri hepimiz değişik rüyalar görürüz. Birinde kahraman, birinde kıyametin ortasındaki kişi, birinde sevdiğimiz insanın yanında değişik hareketler yapan insan oluruz. Eminim daha değişik rüyalar göreniniz vardır. Şimdi size benim değişik rüyalarımdan birkaçını anlatacağım. 

Kıyamet kopar: Klasik rüya tiplerimden biri. :D Kıyamet kopar ben ve aile koştur koştur bir hal oluruz. Bu rüyada 4 tane beyaz saçlı beyaz sakallı dede vardı. Uyandıktan sonra onlara isim bile taktım. Biri Dumbledore, biri Gandalf, biri Saruman diğerinin ismini yeni koydum Leyla ile Mecnun'daki dede olsun. Bu dedelerin bir dolmuş benzeri arabası var, ortasında kuruyemişlerin bulunduğu kocaman bir tepsi. Biz bu dedelerin peşinde kıyametten kurtulmaya çalışıyoruz. 

Annem erkek olur:  Annemle bir trene biniyoruz, elimde bir parça ekmek var. Oturup camdan dışarıyı izliyorum. Annem "Biraz bekle kızım paayı ödeyip geliyorum." diyor ve kalkıyor. İlk saçma olay bu oluyor zaten. Trende minibüsteki gibi gidip parayı sürücüye verme Allah'ım. Annem gittikten sonra ben ekmeğimi yemeye devam ediyordum. Yere ekmek kırıntıları dökülüyordu, yanımdaki abi ise ağzı açık ekmeğe bakıyordu. Annem geri geliyordu derken pat diye adamın tekinin üstüne düştü. Bu gerçekten de olduğu için rüyama girdi. :D Neyse annem bana doğru gelirken aramızda 1 metre kala erkeğe dönüşür. Ben neye uğradığımı şaşırırım ve uyanırım. Bu rüyayı yaklaşık 6 yıl gibi bir süre gördüm. Haftada bir gecemde bu rüya mutlaka olurdu gibi. 

Herkül dayım:  Hepinizin küçükken bir Herkül tiplemesi olmuştur. Benim bu tiplemem dayımdı. Kendisi vücud geliştiriyordu. Şampiyonluğu da vardı. Kaslı biri işte. Rüyamda bir dağdayız ve "Piton" filminden çıkma bir yılan bize doğru geliyordu. Dayımın elinde kocaman bir kılıç vardı. Yılan gelince dayım onu kesmeye başladı. Bildiğiniz salam gibi kesildi yılan. :D

Şimdi beni en çok güldüren rüyalardan ikisi geliyor. Koreli ünlülerin olduklarından.

Joo Won benim babam: Rüyamda babası Joo Won'un peşine takılan küçük bir kızdım. Yanlış duymadınız. :D Gayet şekercik bir rüya ama o rüya yüzünden Joo Won'a bakış açım değişti. :D Yan gözle bakamaz oldum çocuğa. Olmaz böyle rüyalar istemiyorum. Joo Won kim diyeniniz olabilir. Bilindik adıyla Gaksital'imiz. 

Ben G-Dragon'un köpeğiyim:  Köpek gibi hayranıyım falan değil bu yanlış anlamayın. :D bildiğiniz köpeğiyim. Gaho ve Jolie'nin yanında bir garip köpeğiyim. G-Dragon benimle oynaşıyor, cilveleşmeler falan. Bahçede koşuşturuyoruz, beni ödül törenlerine götürüyor. Hep benimle ilgileniyor, benimle uyuyor. Artık GD'nin köpekleriyle ilgilenmesi nasıl işlemişse beynime böyle bir rüya gördüm. Şimdi düşününce bu rüya köü değil ya. ahahaha yani GD bu rüyamı sana anlatmak istiyorum kereta bir ara konuşalım bu konuyu.

Birkaç rüyamı fazla ayrıntıya girmeden anlattım. Daha çok rüyam var değişik ileride yavaş yavaş. :D Neyseki benim rüyalarım devamlı değil o konuda rahatım. Ya annemin rüyaları gibi olsa, dizi gibi. Uyuduğunda kaldığı yerden devam ediyor. Ahh bir de size şunu anlatayım 4 yaşlarındayım, yatakta annemle babamın ortasında uyuyorum. Ne işim varsa orada bir rahat bırakmıyorum onları o zamanlar tabii. Sabah ezanı okunurken pat diye uyandım ki bu bana göre birşey değildir. Sonra baktım yatağımın başında bir rahibe bana bakıyor. Ben üç buçuk atmaya başlıyorum doğarl olarak. Annemle babamı uyandırmaya çalışıyorum yok uyanmıyorlar. Korkudan gözlerimi kapatıp titrerken öyle uyuyakalmışım. :D Hatırlatın bir gün size doğumumdaki gizem ve ekşını da anlatayım. :P Garip rüyalarınızı bana anlatın oldu mu hihi

1 yorum:

  1. Hahah abla benim favorim GD'nin köpeği olduğun rüyan :P Bilinç altında neler varsa artık :D Ben genelde konserlere gidiyorum ya da kuzuları alıp bizim eve getiriyorum falan haha :D

    Ve birde gizemli rüyalara bayılırııım! Benim de öyle gizemli rüyalarım doludur!! Bi ara konuşalıım kkk Çok merak ettim!! ^___^

    YanıtlaSil