16 Aralık 2012 Pazar

Mim Zamanı: Okuldaki Rehberlik Soruları

 

Merhabalar efenim. Sevgili pek çok ortak yanımız (:P) bulunan çingum galaxy bana mim yollamış. Bunu not alalım bana yolladığı ilk mim oluyor bu. hehe Okurken 100% - Guy Like Me dinleyin.  


Gelelim sorulara:

Kendini seviyor musun?

http://i383.photobucket.com/albums/oo276/okami_kazegami/Anime%20Girls/Mirror.jpg 

Tabii ki seviyorum. :D Çok kibirli bir cevap oldu biliyorum ama kim kendini sevmez ki. Arada kendi kendime sitem etsem de seviyorum kendimi ya. Siz de kendinizi sevin... ^^

Yapmaktan hoşlandığın şeyler?


Müzik dinlemek,
Dergi, gazete falan karıştırmak,
Dizi veya film izlemek,
Kore gruplarının programlarını izlemek (Şu an INFINITE - Ranking King izliyorum.),
Twitter'a takılmak (:P),
Kardeşimi hırpalamak (hehehe),
Kitap okumaya çalışmak,
Derste bir hışımla yazdığım yazıları okumaya çalışmak,
BIGBANG ile ilgili konser vs dedikodusu duyup kıskanmaktan da hoşlanıyorum. :D

Hedeflerin nelerdir?

Şöyle bir düşüneyim. Hedeflerim sağ salim okulu bitirmek. :D Yurtdışında işimi yapmak istiyorum. Asya'da bir yer olsa daha iyi olur gibi. Hem bana uygun olur. Malum Türkiye'de Arkeolog olmak biraz zor. Sana önem vermiyorlar. o yüzden yurtdışına giderim belki. Belki de bir bankacı falan olurum buralarda. Ama kendi işimi yapmak istiyorum tabi orası ayrı. Küçükken olsa büyüyeceğim ünlü olavağım derdim ama şimdi demiyorum daha doğrusu diyemiyorum. Sıfır yetenek olunca. Sonra BIGBANG ile tanışacağım bunu hissediyorum. :D Aşk, evlilik, çocuk vs olsa güzel olur bakalım.

Kendini bir cümleyle anlatır mısın?

 Ne zor soru yahu bu. Bir düşünelim beni anlatacak cümle. Kendimi anlatmak biraz değişik geliyor ama.

"Ağlamayı sevmeyen, ismiyle ters düşen, hafif çatlak, hafif dalgın, hafif umursamaz, kötü düşünceleri dinlemez ve sevmez, kendini zorlamayan, tembel, pijamasever biriyim ben."

Nefret ettiğin şeyler nelerdir?

 Oooo bu soru da biraz zor olacak. 

Farklı insanları sevmeyenleri sevmem. Yani şöyle anlatayım homofobik, kendi giyim şeklini oluşturmuş insanları benimseyemeyen tarz insanları sevmem.
Not: Apaçiler bunun dışında. :D Onlar acayip durum. Kötü eleştriyi hakediyorlar.

Havalı davranmak, yukarıdan bakmak, kendini beğenmiş konuşmaları sevmem.

Sokakta yüzünden çıkabilecek her vücud sıvısını yere atanları sevmem.

Ne farkede hepsi capon veya hepsi çinli diyenleri sevmem. Bunlar kıza benziyor diyenlerin ağzına iki tane çakarım.

 İzinsiz kıyafetlerimin veya ayakkabılarımın alınması, benim düşüncelerime verilen saygısız cevaplar vsvs

Favori şarkıların, filmlerin ve kitapların?

 

Favori şarkılar: Çok şarkı dinleyen biriyimdir. Her tür, her ülke dinlerim. Favorilerim şöyle olabilir belki:

BIGBANG - Haru Haru
BIGBANG - Lies
BIGBANG - EGO
G-Dragon - Heartbreaker
2NE1 - I AM THE BEST
Nell - Go
MBLAQ - Cry
SE7EN - Somebody Else
X JAPAN - Tears
Remioromen - KonaYuki
BUMP O F CHICKEN - Namida no Furusato
Utada Hikaru - Flvor of Life
Beyoncé - Scared of Lonely
Beyoncé -  Broken Hearted Girl
John Lennon - Imagine
QUEEN - Bohemian Rhapsody
P!NK - U+Ur Hand
Adam Lambert - Whataya Want From Me
 2PAC - Dear Mama
Kanye West - Stronger
Bob Marley - No Woman No Cry
The Rolling Stones - Paint It Black
Teoman - Kupa Kızı ve Sinek Valesi
Adele - Rolling in the Deep
Frank Ocean - Thinkin Bout You
September - Cry For You
Eminem - Lose Yourself
Pharell - That Girl (feat. Snoop Dogg)
Michael Jackson - Smooth Criminal
The Underdog Project - Saturday Night
Lemar - If There's Any Justice
Frank Sinatra - Strangers in the Night
Benim için ayrı yeri olan şarkılardır bunlar.

Kitaplar: Fazla kitap okuyan biri değilimdir. Bu huyumu hiç sevmem işte. Okuduklarımdan sevdiklerim Ferrarisini Satan Bilge, DaVinci'nin Şifresi, Harry Potter serinin kitaplarını genelde severim. Şöyle düşününce fazla kitap okumuşum ya içinden seçemedim sevdiklerimi. Ama bana kitap önerin lütfen, kitap okuma alışkanlığımı geri getirecek bir kitap olsun.

Filmler: Yüzüklerin Efendisi serisi, Harry Potter Serisi, Karayip Korsanalrı serisi, Senden Nefret Etmemin 10 Sebebi, Yeşil Yol, V For Vendetta, Slumdog Millionaire, Yağmur Adam, Titanik, Anlat Bakalım, A Moment To Remember, A Millionaire's First Love, Amélie, 3 Idiots

Anlaşıldığı üzere kitap okuyucusu değil de bir film izleyicisiyim. :D 

İlham aldığın kişiler?

İlham aldığım kişi var mı diye düşünüyorum da. Dünyada bir ilki yapmak isterim o yönden Sirimavo Bandaranaike olabilir. İşime yeni şeyler katmak isterim Robert John Braidwood gibi. Hem işimde iyi olup hem de her şeyi başarabilecek bir güçte olmak isteirm Beyoncé gibi, işimi en iyi şekilde yapıp kendimi katmak isterim G-Dragon gibi, bir tabuyu yıkmak isterim Amelia Earhart gibi. Bir Gandhi gibi olmak isterim ve bir Mandela gibi.


Death Note'u sen bulsaydın ne yapardın?

Tahminen Kira gibi yapardım. :D Suçlular tek tek giderdi. Savaş ortamı yaratan başkan bozuntularının hepsi ölürdü. Şu hani milleti öldürüp, tecavüz edip afla çıkanlar falan. Yani içimdeki Kira çıkardı ortaya söyliyim. I am a killer.

Ve bitti. Mimi yollayan galaxy çinguma tekrar teşekkür ederim. Ve bu mimi İpek çinguma, Puff çinguma,  Anita çinguma ve bilmem hiç mim yazdımı ama galiba ilk mimi olacak Angelıma bu mimi yolluyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder