25 Mayıs 2012 Cuma

Mim: İzlediğim Diziler. ^^ (?)

 

Yine mimlendim. Sevgili V.I.P'm Selocann beni mimlemiş sağolsun. :D 
Ben şu sıralar pek dizi izlemiyorum. Zaten JDramalara takmış durumdayım. O yüzden izlediğim ve takip ettiğim ama şu sıralar yarıda bıraktığım dizilerden bahsedeceğim.


Hana Yori Dango
İlk bu diziden başlamak istedim. İlk JDrama'm oluyor kendisi. BOF'u izlemiştim. O da ilk KDrama'm oluyor. Çok güzel diye dolanıyordum. (Nasıl bir kafadaymışsam artık.) HYD'ye pek yaklaşmıyordum. Şimdi ise kopamıyorum. Oyunculuk ve sempatiklik. Bilmeyen yoktur ama konusunu şöyle açıklayayım biraz. Yoksul sayılabilevek bir aileden gelen Makino ailesinin zar zor gönderdiği zenginler lisesi olan Eitoku'ya gider. Sessiz sedasız okulu bitirmeye çalışırken grubun belalı ve yakışıklı öğrencileri olan F4 (Çiçek Dörtlüsü) ile yolları kesişir.
 
Şimdi animesine de başladım. Animesinde farklı olaylar da var. Çok iyi. Anime izlemek isteyenlere de tavsiyemdiz. Hazır çevriliyorken izleyin derim. :dance:  






Hana Kimi

Yani Yakışıklıla Cenneti. Bu diziyi daha yeni bitirdim diyebilirim. (Evet beni dışlayabilirsiniz. :souka:) Bir solukta izledim. Çok keyifliydi. Sıkmadı. Nakatsu'ya bayıldım. Ikuta severdim ama bu rolle daha çok sevdim. Kadrosu iyi neşesi bol bir diziydi. Bilmeyenler için konusu: Ashiya Mizuki Amerika'da doğmuş bir kızdır. Sano Izumi'nin hayranıdır. Ama Sano ona yardım ederken yaralanır ve sporu bırakır. Aslında bırakmasının başka sebebi vardır ama Mizuki-chan kendi yüzünden sanıp onu ikna etmek için Sano'nun okula olan ve erkek lisesi de olan Osaka Lisesi'ne yazılır ve maceraları başlar.

Dizinin müziği de çok iyiydi. Orange Range - Ikenai Taiyou ve Ai Otsuka - Peach



Koizora
İlk dizisini izledim. Kısa bir dizi. Filminden uyarlama güzeldi ama filmini daha çok severim. Kısa bir yazayım dedim. Mika kendi halinde normal bir kızdır. Tek aşkı gökyüzüdür. Derken bir gün Hiro ile karşılaşır. Arkadaşı ile Hiro'nun arkadaşını sevgili yapayım derken Hiro ile öpüşür ve devamı gelir. Sonu kötü ama neyse. Filminde Haruma-kun oynuyor o ayrı tabii.



Bloody Monday

Bunu şu sıralar izliyorum. Haruma etkisi yaşıyorum da. Babası suçlanan bir hackes çocuğu anlatıyor. Fena bir dizi değil. Daha 3. bölümdeyim. İzleye izleye göreceğiz.








Gokusen
Yeni bitirdiğim dizilerden biri daha her sezon keyifle izledim. Çok güldüm. Yankumi çok şekerdi. Bu diziyle kavga, çete olaylarını falan da gördüm. İlk sezon Matsujun, Oguri Shun ikinci sezon Jin Akanishi, Kame Kazuya üçüncü sezon Haruma Miura ve Yuya var. Her sezon iyi yani. Ayrıca final filmi var. Orada her sezondan birkaç öğrenci var.












Samurai High School
Hoş bir diziydi. Dokuz bölümdü. Kotaro adlı korkak bir lise öğrencisinin içine kendisiyle aynı ismi taşıyan samuray atasının girmesini anlatan bir dizi.
My Girlfriend is a Gumiho
İzlemeye doyamayacağım bir dizi. Çok keyifli. Shin Min Ah ve Lee Seung Gi çok şeker bir çift olmuş. Konusunu anlatmaya üşendim şu an izleyin derim. DaeWoong büyükbabasından kaçarken bir tapınağa sığınır. Halasını aramaya çalışırken kızımız Mi Ho araya girer ve onun resmine dokuz kuyruk çizdirttip serbest kalır.







Glee
 Biraz yarım yamalak izliyorum. Tam benlik bir diiz aslında. Çok keyifli bir dizi. Müzikseverler de izlemeli. Dışlanmış öğrencilerden oluşan şarkı söyleyen, dans eden bir grubun hikayesi. 







The Big Bang Theory
Yine ara verdiğim bir dizi. Ama ne zaman canım gülmek istese açar izlerim. Karakterler ve oyuncular çok iyi. Gülmek isteyenlere birebir.
Sheldon.:dance: 








Yalan Dünya
Gülse Birsel geri döner.:balon: 
Avrupa Yaka'sıyla büyümüş olan bizle bu diziyi çok sevdik. Kaçırmadan izlemeye çalışıyorum. Her karaketeri seviyorum. Her oyuncuyu seviyorum. Kadro ve konu tam bizlik olmuş ama yine de gözlerimiz Avrupa Yakası'nı bekliyor. Belki yakında Engin Günaydın da kadroya dahil olabilirmiş diye duydum. Bakalım.



İnsanlar Alemi
Beşer Beşer'i izlemeyi çok severdim. Baktım bitti. Nereye gitti lan bu diye üzülürken yeni kişilerle geri döndüler. Çok şeker bir kadro oldu. Gülerek izliyoruz sizi ağabey.








Acayip Hikayeler
Arada baktığım bir dizi. Her bölümde kaliteli oyuncular ve değişmez yüz Hayko Cepkin var. Benim gibi acayip biri buna da bakıyor.








Bunun dışında o gün başka bir şey olmadığı için izlemek zorunda kaldığım diziler: Alemin Kıralı, Yahşi Cazibe. İkisinden de gına gelse de başka bir şey bulamayınca izliyorum.

Bu mim umarım V.I.P'me izleyecek dizi bulmasında yardımcı olur. Biraz uzun yazdım ama. 

Mimi yollayan Selocan 'a teşekkürler. Bu mimi ben de Tembel Agasshi , Lollidrella ve şizomizo 'ya transfer ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder