21 Temmuz 2012 Cumartesi

G-Dragon Twitter'a Gelir...

Bizim fashionista liderimiz Twitter'a geldi sonunda. Beklenmedik anda açılan bir hesap. :D Bazılarına göre albüm promosyonları için açılmış. Çünkü: Heartbreaker çıkmadan önce Me2day açmışlar, 2. albüm çıkmadan önce de Twitter açmış olabilirler. Neyse neden açmış bilemem ama ortalığı yıktığı kesin. :D


Olay 1: Kiko'nun takip edilmesi.



Aralarında ne var yav bu Kiko ile diyenler için bir özet geçeyim. Sene 2011 :D Aylardan Temmuzdu yanlış hatırlamıyorsam. Bir haber yayılır. Kiko ile G-Dragon buluştular (?) Bu haber neye göre yayıldı şöyle anlatayım. GD'nin paylaştığı resimlerden dolayı yayıldı. Aslında o olay şu an pek aklımda değil galiba ikisi de aynı zamanlarda aynı yerlerde resim çekilmişler. Alttaki fanların birleştirmesi de olabilir gerçek de onu tam olarka hatırlamıyorum.




Olay 2: Bu çocuğun kaykay merakını çoğunuz biliyordur. Güzel kız merakı da cabası. :D Bikinili kaykay yapan kız resmi  fanlarını dleirtti diyebiliriz. Bence sorun yoktu çocuk görmüş beğenmiş yollamış kardeeşim. :D



Olay 3: Bu resim sayesinde İnstagram'a üye olduğunu görmüş oluyorduk. :D Üyelik adı xxxibgdrgn sonra yine fanlardan bir bir dedikodu yayılır yayılır. :D Kiko'nun Twitter adresi kikoxxx'dir. GD'de ona bakara ismini xxxibgdrgn yapmış dediler.


Olay 4: GD bir resim paylaşır yine. Üstünde "I'm fallin' in love with her" yazar. :D Ben şaşırıp kaldım tabi. Telefonda olduğumdan İnstagram resmi doğrudan açılmadı. Dedim aha geldi. :D Derken Darknight filminden Anner Hathaway afişini öperkenki bir pozmuş. :D Allah ne etsin seni oğlum bilemedim. :D



Olay 5: Dün BIGBANG Şangay'a gider. GD Şangay'dayım diye tweet atar neyse tamam. Ama sonra bir bakarız Kiko "Bye Shanghai" diye tweet atar tabii fanlar yine çılgındır. :D


 Taze Tweet. Bu şekercik resmi bira önce paylaştı. ALIVE GALAXY TOUR SHANGHAI konserini bitirdikten sonra.


Yazdığı şey: Teşekkürler Şangay! Siz çocuklar fantastic baby! İyi Geceler

Fantastic Baby ile ilgili hususumuz olduğundan çevirmem gerek yok. :D İyi Geceler'i Korece yazmış.
Şimdi bunlar dışında hem V.I.P hem de BlackJack olanları sinirlendiren bir durum vardı. GD Minzy ile Bom'u takip etmeyişi. Ben onu şuna bağlıyorum. Prens hastalığı olan GD'miz Sunbae olduğu için ilk kendi atak yapmaz. :D Onlardan bekler. İnatçıdır. :D Bilmiyorum Bom ile Minzy takip etti mi ama bu GD böyledir yaani.

Size GD'nin Harper's Bazaar pozlarıyla veda ediyorum. Açıklamadığım olay var ise söyleyin ekleyeyim unutmuşumdur. Resimler çok çok çooooook fena. :D

















Source: GKGD@DCGD


Çekimlerden. GD Twitter'da paylaştı.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder