18 Ağustos 2012 Cumartesi

6 Yıl...


Ve harika bir gün daha gelip çattı. Yine Kore saatine göre bir buçuk saat sonra BIGBANG'in 6. yıl dönümü olacak. BIGBANG ile yaklaşım 3 yıl önce tanıştım. Grubu biliyordum ama hiç dinlememiştim. Sonra bir arkadaşım (Uur'a tekrar teşekkürlerimi sunarım. :D) bana TaeYang ve G-Dragon dinletti. Gerisi de geldi. Onlarla tanıştığıma çok memnunum. Her albümde her konsepte bize farklı ve daha iyi bir şekilde geliyorlar. Kimileri onlara K-Pop'u bozuyor, çirkinler, iyi müzik yapmıyorlar, kendini beğenmişler vb şeyler söylüyorlar. Ama bu söylemler boşuna. Çünkü K-Pop'un adını duyuran grupların en başında BIGBANG. Hiç K-Pop ile alakası olmayan dergilerde, gazetelerde, internet sitelerinde bile çıkıyorlar. Kim ne derse desin kim neresini yırtarsa yırtsın onlar en iyileri. Kore de bunu biliyor ki all-kill olsun perfect all-kill olsun yapıyorlar. BIGBANG'e teşekkürlerimizi borçluyuz. Bu yğzden sizi Lee çingumun yazısını da okumaya davet ediyorum. Metropol Günlüğü: BIGBANG'e teşekkür ediyorum

Bize her zaman hit şarkıyla gelen, bizi gerektiğinde ağlatan, gerektiğinde mutlu eden, gerektiğinde çıldırtan, bizi düşünen, yanımızda olduğunu hissettiren, bize harika canlı performanslar sunan, V.I.P olmamı sağlayan ve bir sürü sayamayacağım nedenler için BIGBANG'e teşekkür ediyorum. Dün G-Dragon'un doğum günüydü. Bu harika iki günü çok iyi bir şekilde V.I.Plerle geçiriyoruz.

Haru Haru gibi harika bir şarkıyı dinleyip onlara hayran olmamak mümkün mü? Lies şarkısına gözlerimiz dolarak eşlik etmek, Gara Gara Go ile coşmak, Tell Me Goodbye ile seven birinin vedasını gördük, Last Farewell ile "Baby Baby Baby" diye dolandık, Oh My Friend ile çizgi dışına çıktık, Lollipop ile tatlı tatlı baktık, Tonight ile gitar kırdık, Fantastic Baby ile dansın doruklarına çıktık. Her şarkıda ayrı hisler her şarkıda ayrı hayaller...

Hayatımız BIGBANG ile daha güzel oldu. Hiçbir grup veya sanatçıya bu kadar bağlandığımı hatırlamıyorum. Bugün onların 6. yılı benimle 3. yılı ama daha çok zaman geçirmişiz gibi ailemden birinin doğum günü gibi hissediyorum. Umarım nice 6 yıllar görürüz. BIGBANG ve V.I.Pler hep beraber olarak. Ailemiz hep böyle kalması dileğiyle...

Yine kısa tutmaya çalıştım. Yoksa içimdeki duyguları tam olarak dışa vuramadım. Ama beni tanıyanlar BIGBANG sevgimi bilir. 

Ve V.I.Pler:








G-Dragon'un mesajı


Çevirisi: Şimdiden.. Hayır, şimdi!! Bu 6. yıldönümü. Daima size çok teşekkür ediyorum ve üzgünüm, size için daha iyi olmak istiyorum.

Sonsuza kadar size hizmet edeceğim.

Still Love V.I.P!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder