10 Eylül 2012 Pazartesi

Bir Hana Yori Dango izledik ve müziklerine bayıldık...




 

Şimdi efenim dizimizin adı Hana Yori Dango. Başrollerini Inoue Mao, Matsumoto Jun, Oguri Shun, Matsuda Shota ve Abe Tsuyoshi oynuyor. Kendisi bir Japon dizisi olup favorilerimdendir. Aynı adlı animeden uyarlamadır. Üç ülkede daha çekilmiştir Kore'de (Boys Over Flowers), Çin'de (Liu Xing Yu) ve Tayvan'da (Meteor Garden) çevrilmiştir. En çok lgiyi Kore versiyonu olan Boys Over Flower aldı. Çünkü F4 yakışıklı kişilerden oluşuyordu. :D Benim gönlümde Japon versiyonu her zaman 1 numara orası ayrı ki ben ilk Kore versiyonunu izlemiştim. Kore versiyonunda eğer Lee MinHo oynamasaydı vakit kaybı derdim ama şimdi diyemiyorum çünkü beni Lee MinHo ile tanıştırdı.

Şimdi gelelim HYD dizi müziklerine:

Sevdiklerimi koyuyorum.

İlk olarak favori Utada Hikaru şarkımı da belirlemiş oldum bu diziden sonra. Harika bir ses olan Utada Hikaru tam böyle derinden vuracak yerlerde "Arigatou" diye bir başlıyordu ki her dinlediğimde içim gidiyor artık. İşte öyle bir şarkı ki beni hikki manyağı yaptı. İkinci sezonda kullanılmıştı.



Yine çok iyi bir sesin teklisi dizi müziğiydi. Ai Otsuka'nın şarkısının giriş müziği özellikle dizide hemen gözüleri doldururdu. Zaten o Saturn kolyesini görünce aklıma hemen bu şarkı geliyor yav.İlk sezon kullanılmıştı. Zaten Ai Otsuka'nın da en sevilen şarkılarından biri.



 

Genel müziği. Bu müzik dizinin çoğu yerinde kullanıldı. Yamashita Kousuke tarafından hazırlandı. Birinci sezonunda kullanıldı.



 

 En sevdiğim Japon erkek grubu olan Arashi'nin de doğal olarak şarkıları vardı. Kendi üyeleri olan Matsumoto Jun'un dizisinde olamayacakta kimin dizisinde olacak. :P İlk sezonda hepimizde eşlik etme isteği uyandıran ve HYD giriş şarkısı olan Wish çok seviliyor.







Ve diğer çok sevdiğim bir Arashi şarkısı. Şarkı gerçekten şeker. :D İsmi de şeker. Eğlenceli bir havası var. Dizide 2. sezonda giriş bölümünde kullanılmıştı.





Ve benim favori Arashi şarkım da final filminde kullanılmıştı. Daha doğrusu ilk dinlediğim Arashi şarkısı hatta KPop falan dinlemiyorken bu şarkıyı dinlemiştim. :D İran asıllı şarkıcı olan Arash şarkısı yerine Arashi şarkısı indirmiştim ve çok sevmiştim.




 Bu da yollayacağım son şarkı. 2. sezona ait ve melodisine bayılıyorum diyebilirim. İyi dinlemeler:







Sezon 1 müzikleri: İNDİR
Sezon 2 müzikleri: İNDİR
Final filmi müzikleri: PART 1 / PART 2


 Size bununla hoşçakal diyorum.

Hana Yori Dango

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder