30 Eylül 2012 Pazar

Gaksital


Arada spoiler kaçmış olabilir dikkat. :P

Oyuncular: Joo Won, Park Ki Woong, Jin Se Yun, Han Chae Ah, Shin Hyun Joon, Chun Ho Jin...

Dizi 1930 yıllarından kalma bşr manhwadan uyarlamadır. Japon hakimeyeti altındadırlar. Karakterimiz Gaksital yani Maskeli ülkesini bağımsızlığa kavuşturmak isteyen ayrıca babasının intikamını da almak isteyen bir kahramandır. 
28 bölmdür. Eylül ayında bitmiştir. 


Oyunculara bakalım biraz. Joo Won bu diziden de sonra "Reyting Prensi" olarak biliniyor. Hakediyor çocuk yav. :D Kendisi 3 dizide bir filmde oynadı. Dizileri: Baker King, Ojakgyo Brothers, Gaksital filmi de kısaca S.I.H diyip geçelim. :D Kendisini çok sevdim o kadar ki ben onun için 58 bölümlük bir diziye başladım. :D Park Ki Woong bir yeteneklimiz daha. Kendisinin dizi ve film sayısını yazmayayım en iyisi. :D Yakında Full House 2 ile geri gelecek. Saçlarını falan sarı yapmış. Yakışmışta keretaya. Jin Ye Sun benimle yaşıt bu kız ya hatta 2 ay falan büyüğüm bundan. :D KAder işte. Kendisi 5 dizi bir filmde oynamıştır. Bir dizisi de hala devam ediyor. İsmi "Five Fingers". Bu kızı da sevdim. Han Chae Ah kendisi 6 dizide oynadı. Şu an devam eden bir dizisi de var ismi "Ohlala Spouses" dizide Shin Hyun Joon ile oynuyor yine. Bu kızı da çok beğendim açıkçası. 


Diziyi açtım izliyorum işte hemen bir olaylar ilk andan çekti kendine. İlk bizim çocuğa (Lee Kang To) biraz küfür falan edebilirsiniz ama ileride seveceksiniz. :P İlk aşırı tepkim Shin Hyun Joon'u görünce olsu. "Bu bu bu o mu ?_?" dedim kaldım. :D Yani KISS klibiyle tanımıştım o adamı ilk defa böyle görmüştüm. Çok severim kendisini. :P Aslında spoiler yazacağım diye duruyorum. Zaten üstteki gif bile başlı başına spoiler. :D Yok ama tutuyorum kendimi. :D Bizim Lee Kang To ile Kimura ShunJi çok yakın arkadaşlardır. Mok Dan Özgürlük Savaşçıları'nın lideri olan Damsari'nin kızı. Lee Kang To Koreli belli zaten. Babası küçükken öl(dürül)müş. Annesi bir de deli (?) abisi var. Kimura ShunJi'nin ise babası Kimura Taro abisi Kimura Kenji ve dadısı vardır. ShunJi ve Kang To'nun tanışması başlı başına bir olay. Çok yakın arkadaşlardır ki ShunJi KangTo'yu abisi KenJi'den çok sever. Kimura ailesi JApondur belli zaten. Kang To Koreli halk tarafından sevilmez. Çünkü o Japon imparatoluğuna bağlı bir polistir. Ailesi de bu yüzden halktan dışlanır. İleride bu durumlar baya değişecektir. İzleyin bakalım neler olacak. :P 

İzlediğim güzel dizilerden biriydi. Çok sevdim çok çok. :D Tavsiye ederim izlemeyenlere. Joo Won ve Park Ki Woong ile geç bir tanışma oldu. Dizideki çoğu ajusshiyi tanıyorudum ama. :D Neyse dizi akıcı ve heyecanlı. Beklenmedik olaylar olabiliyor. Benim başta tahmin ettiğim durumlar oldu. Tuttular son ShunJi olayını da "Yok canım olmaz yapmaz" dedim ama aklından geçeni yaptı. :D 

Efenim izleyenler sevdi ve izlemeyenleri dışlamaya başlıyoruz. :P 

Çevirisini yapan Tukyu'ya tekrar tekrar teşekkürler...

Kamera arkasından:

Bu bizim deli Joo Won'un Twitter'ından: @moonjuwon


Ne şekersiniz siz ya


 Biz bu sahnelerde heyecan dorukta izlerken bizim manyaklara bak. :D



Huuuhhh? 


 Kimura ShunJi ve KenJi :P muck. :D


 Aha bir deli poz daha. Şu tatlılıklara bakın yav.


Ve dizideki favori şarkım. Çok gaz verici bir şarkı. Sözleri de iyi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder