11 Ekim 2012 Perşembe

Bişey, bi şey, birşey, bir şey...

http://media.tumblr.com/tumblr_m256dgRp3q1qhg32l.gif 

Merhabalar efenim nasılsınız? :D  Tahminen dersler veya işlerle boğuşur bir durumdasınız. Ben de aynı şekilim diyebilirim (Belki). Artık bir 2. sınıf öğrencisiyim. Diğer yıldan farkı benim için daha fazla ders. Yoksa her şey aynı. Daha fazla uykusuz kalıyorum. Geçen dönemlerde haftada 3 gün okula gidiyorduk ne güzel günlerdi. :D Şimdi bir gün fazla geldi. Alttan kalan toplam 3 ders. Of ki of. Sonra bir hoca var onun hakkında konuşmak bile istemiyorum. Ya espri yaptığını sanıyor ya da gerçekten o kadar gıcık. "Seni böyle almaz" peh peh peh. 

Üstteki giflerden de anlaşılacağı gibi şu sıralar kendimi Miyazaki yapımlarına vermiş durumdayım. :D Howl'un Yürüyen Şatosu zaten favori animem ve benim bu anime dünyasına atılmamı sağladı. Sonra tatlı Ponyo'muz, arkadaşımız Totoro, Gökteki Kale'miz, KiKi'miz ve daha bir sürü dostumuz oldu. Teşekkürler Hayao Miyazaki.


Ayrıca şu an Ojakgyo Brothers izliyorum ki kendime bile şaşırdım. 58 bölümlük diziye başlarmıydım ben. Buna Joo Won etkisi diyoruz. Orada bir tatlı bir tatlı ki sormayın gitsin. UEE de severim zaten. Güzel güzel izliyorum. Hele TaeHee (Joo Won) ile büyükannesinin konuşmaları yok mu yedi bitirdi beni. :D


 T.O.P ve Ri'nin doğum günü mü yaklaşıyor ne. T.O.P 4 Kasım'da 25 (Kore'ye göre 26) yaşına girecek. Kaliforniya'daki V.I.Pler konserde kutlayacaklarmış. Şanslı şeyler ne olacak. Ri'nin doğum günü çok özel bir tarihte olacak bu yıl 12.12.12 ehhehe. Ri ise 22 (Kore'ye göre 23) yaşına girecek. Ama önce benim doğum günğm var unutmayın 3 Aralık. ^^

BIGBANG Sao Paulo konserini iptal etmiş. Brezilya'dakiler sinir krizi geçirmiştir. Düşünsenize tam seviniyorlar gelecekler diye pat iptal edildi diyor.
 

Bu resme çok güldüm ya. Bildiğiniz gibi Alex Fenerbahçe'den gitmişti bunun üzerine Aziz Yıldırım ile havaalanında bir röportaj yapacaklardı. Aziz Yıldırım'ın Samet'e çok soru sorması baya komik bir durum olmuştu. Samet'e acıdım vallahi. Olayı bilmeyenleri şuraya alalım. Dün gördüm Samet denen çocuk istifa etmiş. Aklımızda "Doğru mu Samet?" olarak kalacak.

 

Of of of bir maniğy maniğy maniğy duyduk ki paradan soğuduk resmne. Ömür Gedik'in Altın Portakal'da söylediği bu şarkıdan sonra dinleyenler hemen sosyal ağlara tepkiye koştu. Ne yapsınlar böyle bir performans (?) sonucu böyle eleştiri gerekirdi. Neden şarkıcılıkta ısrar ettiğini anlamadık gitti. Eğer ben dinlemedim bir bakayım derseniz buyrun 

Üzerine de bunu dinleyin de bir yerden kurtarmış olursunuz:


Kulaklarınızı böyle azıcık rahatlatın. 

http://s.cdn.acunn.com/upload/haber/beyaz-400-293_170026468750729805efc1f.jpg 

Ve Beyaz'dan beklenen şey geldi. Gangnam Style dansı yaptı. :D 


Bazı kendini bilmezler şarkıya ve söyleyene laf ediyorlardı. Beyaz bizi sevindirdi. Zaten Beyaz hep bizim sevdiklerimize önem verdiği için 16 yıldır onu izliyoruz. 




1:  Lee HyoRi geri dönüyor

http://farm3.static.flickr.com/2651/4124569572_ef93f51d7f.jpg

Kore'nin genç divalarından Lee HyoRi'ye "You and I" programında eşlik eden Jung Jae Hyung 9 Ekim'deki bölümünde Lee HyoRi'nin 2013'te yeni albümle döneceğini söyledi. Biz de şöyle havalara uçtuk zıpladık falan. :D

2:  Ailee ilk mini albümüyle geliyor


Kore'nin Beyoncé'si denilen Ailee ilk mini albümünü 16 Ekim'de çıakrıyor. Albümün resmi de yukarıda gördüğünüz olacak ismi de Invitation. Bu kızı çok beğeniyorum İyi iş çıkaracağını da biliyorum. Sesine uygun şarkılar vardır umarım.

3 Eric Saade 13 gün sonra geri geliyor.


Eurovision sayesinde tanıdığımız biri olan Eric Saade en son iki albm çıkarmıştı Saade Vol.1 ve Saade Vol.2 diye bu sefer de ekim ayı içerisinde iki single çıkaracak "Miss Unknown" ve "Marching". Bu çocuğun şarkılarını da severim. Singlelar da iyi olur herhalde. Masquerade albümündeki şarkıları diğer iki albümünden daha çopk sevmiştim umarım bunlar da ona benzer. Yukarıda İnstagram'a singlelarıyla birlikte yüklediği resmi alttaki Facebook resmini görüyorsunuz. 13 gün sonra çıkacak unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder