16 Eylül 2012 Pazar

G-Dragon "Crayon" Klibi

Bizim deli çocuğun yeni klibi çıktı. İsmi Crayon açılımını iki şekilde yapabiliriz Crazy + on : Crayon
ya da Crazy + G-Dragon: Crayon.
Klip için gerisayım koymuşlardı. Öğleden sonra 3 gibi. 8 saat kaldı yazıyor sandım rahat rahat takılıyorum ben. Bir girdim nete klip çıkmış. Yanlış zamanalma. Lanet. Yoksa bilirsiniz kaçırmam böyle şeyleri. :P

Klibi çok sevdim. Şarkıyı da sevdim. Zaten asıl tekli b uşarkı. Böyle yerinizde oturamıyorsunuz. İşte klip:



Gelelim sevdiğimiz bölümlere gülelim biraz. :D

Burada sütun bacaklı harika vücudlu bir kız görüyoruz:





Tepkimiz bu:



Yanındakiler Japon hihi.

Ve işte o kızımızın yüzü:
 



Hhahahah manyak ya bu çocuk. :D Deli buna baka baka güldüm. :D

Sonra efenim GD diyor ki vücud yaptım artık göstereyim şu vücudu.


Sonra bir de Pinokto'muz var. Şöyle ağzını burnunu yemek istediğim bir Pinokyo. :D


 Bunlar da bonus:
daragonloveee:

cute


Ayrıca GD Inkigayo'da performansta sergiledi. Ona YG Family'den birçok kişi eşlik etti. Tae'yi de göreceksiniz.






.Bundan da bir gif koyup gidiyorum. :P




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder