8 Kasım 2012 Perşembe

Roh Ji Hoon (Noh Ji Hoon / 노지훈) çıkış yaptı...



Cube Entertainment'ten Roh Ji Hoon çıkış yaptı. Roh Ji Hoon'u Birth of a Great Star'da finalist oluşundan hatırlayabilirsiniz. Kendisine Cube'da 2. Rain deniyormuş efenim. Adaş olduklarından da yeteneğinden de olabilir. Sesi ve dansı iyidir. Gelelim artı bilgilere:

Doğum Tarihi: 12 Temmuz 1990
Boy: 1.86 cm
Kilo: 74 kg
Hobileri: Şarkı söylemek, yemek pişirmek, futbol

Ayrıca kendisi CSI röportajında 10 yıl kalecilik yaptığını söyledi. K.Will ile düet yapmak istiyor.

Şimdi gelelim benim yorumlarıma :D Klibi izlerken gözlerim böyleydi: 0.0 
Gördüğüm en seksi Koreli erkeklerdne biri. Sesini de çok beğendim zaten iyi bir sesi var, dansı da iyi boyu uzun olanlardan pek kıvraklık beklemem mesela ama bu maşallah. Klipten önce de bir önklip gibi birşey yayınlamışlardı orada da gözüme kestirmiştim zaten. Gerçi yok ben albüm resimlerinde kestirmiştim gözüme. :D

Albümün şarkı listesi:

01. Fly With Me
02. 벌 받나 봐
03. 비가 와 (feat. Maboos)
04. Maker (feat. 현아)
05. 어때요


Kaynak: K2NBLOG.COM

Önklip


Punishment klibi:



Kareografide gözünüze en çok takılan şey budur herhalde

http://24.media.tumblr.com/tumblr_md5dlmcY4j1qzjalvo1_500.gif 

Neden konduğunu bilmiyorum. :D Herhalde böyle kendine ceza veriyor.

Ayrıca bugün ilk performansını sergiledi. Arkadan kızların bağrıltısı, çığlıkları falan. :D



Ve albüm, çekim vs resimlerle bitiriyorum. ^^ Dinlemenizi tavsiye ettiğim bir çocuktur.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder