31 Ekim 2012 Çarşamba

Seyahat lazım...


Yazıyı bu şarkıyı dinleyerek yazdım siz de dinleyerek okuyun:





Antisosyal biri olarak bugün farkettim ki bana bir seyahat lazım. Kış geldi, okul açıldı ne seyahati artık aman hemen çıkmayacağız sonuçta bir plan gerekir bütçe gerekir. Doğruyu söylemek gerekirse hayalimdeki seyahat plansız. Şöyle oluyor mesela havalimanına gidip en erken kalkan uçağa binip o ülkede dolaşmak. Oraya gideceksin kafan rahat bir şekilde dolanacaksın oradan da yine aynı şekil başka ülkeye diye böyle gidecek. Saçma değil mi? 
Tabii gönül ister Tokyo olsun Seoul olsun gezmek bütün müzik ile ilgili yerleri talan etmek film ve dizi mekanlarını ziyaret etmek manga, anime vs almak. Tam şu Hello Stranger filmindeki kız gibi olacağım galiba. YG binasını basma eyleminde de bulunabilirim. :D "Bana BIGBANG'i çağırın uleeeyn" derim ve tutuklanırım. Hongdae'ye gitmem gerek sonra JUMP gösterilerini izlemem gerek eee Kore'ye gidip Han Nehri'ne uğramamak olmaz. 


Tokyo kulesini görmek, sakuralar içinde dolaşmak, müzelere girmek, Asakusa Shrine da var. Yani Japonya için de uzun bir listem var. Cosplayerlar ve cosplay mağazaları beni bekler. Vocaloid sanatçıları resimlerinin olduğu arabalar. Harajuku modasını görmek istiyorum. galaxxxy mağazasına uğramak hayallerimden biri. Onlar ne çılgın tasarımlar öyle. Hepsini almak istiyorum diye bakacağım ama internet fiyatları acayip pahalıydı. Orada da öyle olur tahminen. Düşünsenize bir hırka 300 dolar "Hööööytttt" diye bir ifadedesinizdir. Sonra efenim eğlenmek gerek Palette Town Ferris Wheel var ki o dönme dolaba binermiyim, şüpheliyim. 


Gözünü sevdiğim Bangkok var tabii. Yazın gitme ihtimali gibi bir durum oldu ama sonra iptal edildi. Halbuki ne planlar etmiştim. Müzik CDlerimi alacak yeri bile bulmuştum. Su marketinde gezme her şeyden tatma hayalleri. Bangkok trafiğine takılmak isterim. Thai masajı olmazsa olmazlarımızdan zaten bir rahatlamak gerek. Tapınaklara da uğramalıyım. Bangkok da gidilesi yerlerden.


Gezmeyi düşündüğüm diğer bir ülke Jamaika. Allah'ım o nasıl bir ülke öyle yeşil ve mavi of ki of diyorsun. Bunların neden otçu olduğu belli oldu. Tamam kötü espri kabul ediyorum. Bence gidilmesi gereken yerlerden biri harika manzara var. Her yeri karış karış gezilmeli.


Kahire tarih kokan memleket. Keops piramidi doğal olarak önceliğim olacak. Sonra sıcak mıcak dinlemem karış karış dolaşırım. Bir de öyle ayaklanma çıkarıp dünyanın en harika müzelerinden birini yıkmasalardı o tarihi paramparça etmeselerdş Kahire müzesi kesin gidilesi bir yerdi. Hala lanet okuyorum onlara.


Sonra sonra sonra tabii ki Çin Seddi. Dünya'nın en harika yerlerinden biri gidilmek istenmez mi bu yere. Running Man'in Çin Seddi'ndeki bölümünden sonra hele hevesim iyice arttı. O teleferiğe nasıl bineceğim büyük bir muamma ama o harika manzara için katlanılır tabii ki. 

Kısacık bir yazı biliyorum ama içimdeki seyahat coşkusunu belli etmek istedim. Umarım hepimiz hayalimizdeki yerlere ve kişilere ulaşabiliriz. ^^ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder