21 Haziran 2013 Cuma

Geridönüş...


Çok uzun zaman oldu değil mi... Bu arada bir sürü şeyler oldu. Politika kısmına girmeyeceğim. 90lar kuşağının Apolitik olduğunun en büyük örneğiyim. Muğla'ya gittim geldim ki bilgisayarım bozulmuş. Amanın ne kötü durum o kimsenin başına gelmesin. 
Muğla'daki Kazı, Araştırma ve Arkeometri Sempozyumu'na gittim. İyi geçti bazı sunumlar gerçekten çok iyiydi. Özellikle Yenikapı ve Hakemi Use sunumları çok iyiydi gerçekten. Sempozyum Muğla Üniversitesi'nin içindeydi. Anam o nasıl bir üniversite otobüsle gidiyorduk içinde. :D Çok doğal bir yerdi. O kadar yolu yürüyorlarsa o kızların zayıf kalması normal.
Muğla'dan yaklaşık bir hafta önce de Bursa'ya günübirlik gitti. Aktopraklık kazısını ziyaret ettik. Hava çok sıcaktı orası ayrı. Necmi Hoca'mız gezdirdi sağolsun bizi. Arkeopark projelerini de gördük. Barınaklar gerçekten çok ilgi çekiciydi. Eski köy evlerinin de balkonlarında oturduk. Sonra bize kafam büyüklüğünde bir köy ekmeği içine ızgarada sucuk, biber ve domates koyup verdiler ki of of. :D Yanına da istediğimiz içecek. Güzeldi o da baya tavsiyem gidin gezin arkadaşlar.
Sonra Rania ve EXID izledik fan toplantılarına gittik. Kızlarımızı çok şekerlerdi. Umarız bir daha gelirler. Durun imzalarını da koyayım. :P



Not: EXID adını eksid diye okunuz değil mi cık cık cık hiç oldu mu iğ eks ay di diye okuyacaksınız. Bir daha görmeyeyim.

Ve NU'EST 29 haziranda geliyor onu unutmayın. Ben de şimdi anketimi doldurup yolladım. Standlarda çalışacak arkadaşları da kıskandım çünkü en iyi 3 stand NU'EST ile tekne turu yapacak dendi. :D

Şimdi müzik, dizi falan bakalım.

MBLAQ geri döndü 

MBLAQ MBLAQ diye yırttım kendimi ve beklememe değdi. Belki de en iyi şarkılarıyla geldiler. Şarkı Smoky Girl şu an hala promosyonları devam ediyor. Zion T., Simon (Ssam :P) D., Primary, Crush imzası olan bir şarkı tabii güzel olacak. Bir A+ olarak albümden çok memnunum. Umarım bir kere birincilik almadan kapatmazlar. Henüz dinlemediyseniz albümü gidin dinleyin. Şarkılar hakkında tek tek yazmayacağım. Klibe ufak değineceğim. Lee Joon yavrum, canım artık sana yorum yapamıyorum biliyorsun değil mi. :D Şarkılarda daha fazla yerin olmasına da sevindim. Klibin başında bir R&B havası sezdim umarım devam eder dedim ve öyle gitti. G.O çok iyi zaten kıllı abimiz. :D SeungHo saç rengini koyulaştırsın lütfen Cheondung pembe ile çok şekersin hemen değiştir yoksa seni pamuk şeker diye yiyeceğim. Mir o teaser resmindeki lensler olmadığı için teşekkür ederim. :P Böyle iyisin.

After School Döndü
Bir itirafla başlayayım eskiden After School'u 2NE1'dan daha çok severdim diyip devam ediyorum. :D Kahi'siz After School ne kadar zor geliyor anlatmak. :D Albümün teklisi First Love iarkısını çok sevdim. Klipte direk dansı yapıyorlar bu yüzden Lizzy ve Nana sakatlandı zaten. Netizenler direk dansını eleştrimiş yok SNSD geçenler konserinde kullanmış onlar da hemen kullanmışlar vs vs diye neyse susuyorum. :D Klip resimleri falan daha çıkmadan Nana'nın dizinde yaralar görmüştüm bundanmış demek ki. Dikkatli olsun kızlarım. Albümdeki şarkıları tek tek anlatmayacağım First Love ile Love Beat şarkılarını özellikle daha çok sevdim.


Kötü kızımız CL

CL solo şarkısını çıkardı. Nappın Gizibe. :D Beklentim aşırı yükdekti nasıl nasıl anlatamam. O beklentiye göre bir şarkı gelmedi ama yine de sevdim. Klibi çok beğendim. GD ve Tae neyse neyse :D CL hem şeker hem seksiydi. Ayrıca sevgili Netizenlere tekrar gönderme yapayım CL sahneye mayoyla çıkmış diye eleştiriyorlar. Lan Beyoncé, Rihanna, J.Lo, Madonna neyle çıkıyor. Ayrıca gören de diyecek kadın sanatçılarınızın kapalı. :D Bizde bile giyiniyorlar Hande Yener falan. Neyin kafasındasınız.

Henry Henry Henry

SM'deki sevdiğim veletlerden biri Henry geldi hoşgeldi. Albümünü de klibini de performanslarını da çok sevdim snoopy. :D Daha birşey yazmayacağım albümle ilgili ama birşey diyeceğim Henry ve Amber sevgili olsa ne güzel olur değil mi :D Favori çiftlerimden olur cidden. :D 

Sistar

Diğer kızlarım da döndüler. Alone sonrası hepimiz onlara bayılmıştık. Bu albüm beklentilerimin dışı. Klip güzel gözüme kestirdiğim birkaç şarkı var. Bingeul Bingeul şarkılarını çok sevdim. Crying şarkısındaki Hyorin'i yerim. :D 

Rainbow

Rainbow albümüne geldi sıra. Albümü çok beğendim. Eğlenceli şarkılar var içerisinde Sunshine şarkısı gerçekten çok güzel. Let's Dance öyle. Dinlemenizi tavsiye ederim. Listelerde de iyi bir konuma gelmişlerdi zaten. Bu kızlar değeri hakediyor. 

Lee HyoRİ

Kraliçemiz geldi. Bir önceki albümde pek hoş olmayan olaylar yaşayan Lee HyoRi çok iyi bir albümle dönüş yaptı. Her şarkısını sevdim. Klipleri ayrı güzel. Çünkü o Lee HyoRi. Miss Korea şarkısını görür görmez arklıma Yoo Jae Suk'un ona Miss Korea diyip durması geldi. :D


Araya kısa yazı Lim Kim adıyla solo olarak gelen Kim Yerim var onun vokalini nasıl anlatayım albüm çok güzel dinleyin. Led Apple geldi yine kendilerini iyi anlatan şarkılarla.

MIYAVI

MIYAVI adlı albümle geldi kendileri. Dünya çıkışını yaptı olarak gözüküyor çoğu yerde. Hırçın yavrumuzun albümünü çok sevdim. Geçenlerde de Horizon klibini yayınladı. Bu albümü dinlemenizi tavsiye ederim.

EXO, Cher, Kelly Rowland albümlerini henüz dinleyemedim. -.- INFINITE Japonca albüm çıkardı onu da dinleyin. Yakında bir dizi-film yazısıyla dönerim kendinize iyi bakın. Ayrıca YG'den haberlerimiz var efenim profesyonel stajyerimiz Kang Seung Yoon geliyooooor. o.0 Ve 2 yeni erkek grubu. Kız grubu da 2NE1 dönüşü, Tae albümü bla bla bla fuu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder