6 Nisan 2013 Cumartesi

Mim: Nasıl Kitap okursun?



Sonunda mimi yazacak zaman buldum. Kitap okumayla ilgili bir mim gönderen arkadaşımız Haruka 'ya çok teşekkür ediyorum.

Normalde pek kitap okuyan biri değilimdir. Bu alışkanlığımı liseye geçince kaybettim. Hep diyorum size bu alışkanlığımı geri getirecek bir kitap önerin diye.


Peki okursam nasıl okurum. Tek olsam veya yanımda birkaç kişi olsa da farketmez konsantrasyonu dağılan biri değilimdir o konuda. Ama en iyisi tenha yerlerde tek başına okumaktır. Biraz hızlı okurum tabii orası ayrı. Önsözü doğrudan atlayan tayfadanım ben de. Baştada dediğim gibi okuma alışkanlığım kötü. Yanımdaki insanlardan konsantrem dağılmaz ama eğer yanımda telefonum ve bilgisayarım varsa "Dur şuna bir bakayım, ay şuna da bakayım" falan derken her şey bitebilir. O yüzden yanımda o tür şeyler olmamalı.





Müzik dinleyerek kitap okumayı çok severim. Birbirlerini tamamlayan bir bütün gibiler bence. Yani şöyle olur sessiz ve kimsenin olmadığı bir yerde güzel bir kitap güzel bir müzik çok iyi gelebilir. Okuduğum kitabın gidişine bağlı olarak bazen garip ses reaksiyonlarım da olabilir o yüzden tek olmak en iyisi.

Neyse kitap okumayla arası olmayan birinin mimi de bu kadar kısa oluyor demek ki. :D Mimi gönderen Haruka ya tekrar teşekkürler. Ben de mimi biricik s2unshine kivime gönderiyorum.

Okuduğunuz için teşekkürler. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder