6 Şubat 2013 Çarşamba

Tatile mi girdik biz şimdi

 

Bugün son bütünlememe girmemin mutluluğunu yaşıyorum. Kendimi tatile vermeyi düşünüyorum. Bol dizi-film ve bol uyku. (Sanki normalde farklı gibi anlattım)  Hiç Şubat gibi olmayan bir Şubat ayındayız. Kar olmadan şubat mı oluverirmiş. Bu arada 2. kez aldığım dersi 3. kez alma yolunda kararlı adımlarla ilerliyorum. Finalde 50 almam gereken dersten 45 alıp bütünlemeye kaldım ki bütünleme de öyleydi ki bu dersin daimi öğrencisi olacağımı kanıtladı. Arkadaşım banane Karia bölgesindeki kentlerin eski adından. Alakam yok tanımam etmem. Bana sorup mu koydu isimleri. İki btünlemem vardı hadi birinden yırttım 72 almışım. Eğer gelecek sene de o dersten kalırsam hocadan bana iş vermesini isteyeceğim. Öyle boş boş gidip gelmeyeyim.

Neyse dizi-film dedik değil mi biz? Başladım işte bir diziye 49days o kadar dediler başlayayım dedim. Üçüncü bölüme geçeceğim. Fena bir dizi değil gibi. Bir de Jungle Fish 2 var ki sırf Joonie için başladım ama bir sıkıcı bir sıkıcı devamı gelmiyor. 49days bitsin gözümü Liar Game'e diktim zaten. Konusu acayip ilgi çekici. Matsuda Shota da var zaten. 

Tatil dedik ama tatil olacak mı bakalım. Geçenlerde Korece kursuna kayıt yaptırdım. 12'sinde o başlıyor. 25'inde okullar açılıyor. Şu an kendimi yoğun hissettim. 

Sonra gelelim haberlerimize:

Music Bank Turkey

2013 İstanbul-GyeongJu Dünya Kültür Exposu etkinliği içerisinde bir Music Bank yapılacak dendi. Ufak bir not bazı arkadaşlar Expo'yu sadece Music Bank'ten ibaret sanıyor. Bir kültür alışverişi olacak sadece MuBank yok. Eylül gibiydi yanlış hatırlamıyorsam Expo başlıyor. MuBank ise kesin olmamakla birlikte 7 Eylül'de Sinan Erdem Spor Salonu'nda yapılabilirmiş. Kendinizi bu etkinliklere hazırlayın.

Beyoncé yeni turunun listesini yayınladı.

Beyoncé The Mrs. Carter Show World Tour'da gideceği ülkeleri yayınladı. Hadi hiç şaşırmayavağınız bir haber vereyim: Biz yokuz!
 Rihanna ise ikinci kez gelecek, şu castin biber de gelacek.  

İyi ki doğdun Lee Joon

MBLAQ grubunun kaslı aptalı Lee Joon'un doğum günü 7 Şubat. 07.02.1988 doğumlu kendileri. Kore'ye göre 26 yaşına bastı. Çokta severim keretayı. Eğer bir gün tanışırsam soracağım ilk soru ise şu olacak: 6x8=?

İyi ki doğdun Bob Marley

Reggae müziğinin efsanesi Jamaikalı müzisyenin doğum günü oldu. Bob Marley 06.02.1945'te doğup 11.05.1981'de de ölmüştü. 

Jay Park'ın orta parmağı gündeme oturdu


http://www.allkpop.com/wp-content/uploads/2013/02/20130204_jaypark_controversial-600x600.jpg

Jay bu resmi instagram.2da paylaştı ve hemen Korelilerin tepkileri çekti. Neymiş efenim orta parmak göstermiş. Allah'ım Allah'ım sana geliyorum. Millet nerelerini gösteriyor çocuğun orta parmağı bir taraflarınıza mı girdi acaba. Sinir ederler insanı dokuz kusurlu hareketin hepsini yaparım onlara. :D

Hyun Bin askerden döndü.

Gözümüz yollarda beklediğimiz Hyun Bin sonunda askerden döndü. Döndü reklam çekimlerine bile başladı. En kısa zamanda yeni bir dizi veya filmde görmek dileğiyle.

NU'EST geridönüşe hazırlanıyor.

Favori rookie grubum geri gelmeye hazırlanıyor. 8 Şubat'ta tahminen kliple ilgili ilk teaser çıkacak sonra mini albüm geliyor. Klipten bir resim sızdı zaten. JR bir kızla öpüşüyor resimde.

+ Yakınlarda belki bir MBLAQ dönüşü olur diye de bekliyor ve umuyorum.

Minami Minegashi

AKB48 üyesi olan Minami-chan bir erkeğin evinden çıkarken görüldüğü için rütbesi düşürülecekti. AKB48'in Japonya popülaritesi zaten biliniyor. Grubun belli kuralları da var bunlardan biri de erkek arkadaş yasağı. Bu yüzden alt gruba gönderilecek olan Minami özür dilemek için saçlarını kazıtıp bir vözür videosu çekti. Açıkçası kıza acıyorum. Yazık. O yaşta doğal erkek arkadaş ama grubun kuralları bu malesef. Sonra video silindi zaten. Fanlar Minami'nin samimiyetine inandıklarını ve videonun kaldırılmasını istediklerini söyledi. Detaylı bilgiler için tıklayın.

Arashi yeni klip çıkaracak, SMAP geliyor vsvsvsvs.

 Yamada rekor kırdı

09 Ocak'ta Hey! Say! JUMP grubu üyesi Yamada Ryosuke'nin solo singlesi “Mystery Virgin” ilk haftada 189.000 kopya satarak 21 Ocak haftalık satış listesinin (Oricon) zirvesine oturdu. 32 yıldan beri genç jenerasyondan Kondo Masahiko'nun “Sneaker Blues” (Ekim 1980) adlı singlesinden sonra singlesi bu kadar çok satılan ikinci kişi Yamada Ryosuke oldu.Kaynak Japan-Fans.


BIGBANG Haberleri:

G-Dragon Dünya Turu

Lider dünya turuna başlıyor. 6 Nisan gibi Fukuoka'da başlayacak. Dünya turu ama kime göre dünya tutu malum biz dnyadan değiliz. GD bu turla Japonya Domelarda konser veren ilk solo sanatçı olacak tebrikler. Bu arada kendileri yeni dövme yapmanın peşin hadi bakalım. :D


DaeSung Japonca albüm çıkarıyor

DaeSung ise Japonca bir cover albüm çıkarıyor. Az kaldı çıkmasına zaten. Hata Motohiro, Remioromen, Ayaka, MISIA, JUJU vb sanatçıların şarkılarını cover yapıyor. Ve kıs bir klip yayınladı buradan izleyebilirsiniz. Ayrıca DaeSung Japonya'da konser de verecek.


BIGBANG klip toplama DVDsi çıkarıyor

Yine cebimizi yakmaya geliyorlar. Reklamı izleyin anlarsınız.  


Mart ayında Lee Hi, GD ve 2NE1 albümleri geliyor.

Büyük ihtimalle bir YG trolü daha yiyeceğiz ama bekleyelim bakalım.


T.O.P vücudunu mu gösterdi?

Alınan haberlere göre T.O.P yeni filminde t-shirtün kaldırıyormuş. Bizim bingumuz vücudunu hiç göstermezdi bildiğiniz gibi. Hatta uzun kollu üstüne yarım kollu giyerdi ehehhe. Şaşırtıcı oldu bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder