17 Kasım 2016 Perşembe

BIGBANG konserine gittim?


Merhabalar efenim döndüm ben. Size birkaç anı anlatacaktım? Müsaitsiniz değil mi? Başlayayım mı? Buyrun.

Biliyorsunuz ki Kore'ye gittim. Temmuz ayı gibi gidip ekim başına yakında döndüm. Nasıl kaldım, ne ettim, ne gezdim, ne yedim onların yeri bu yazı değil. İsterseniz yazarım onları da bir ara. Şimdiki konumuz oraya neden gittiğim. Beni bilen bilir 7 yıl oldu BIGBANG ile tanışalı artık bir konseri hakediyordum değil mi? Profesyonel fangirl olduk ilerisi yok. Ve adım adım olayları anlatıyorum.


Bilet almak. İşkence diyebiliriz. Auction denen siteye lanetler okudum. Neden mi? Yabancı üye oluyorsun bilet almak için Kore Hükümeti'nin verdiği bilmem ne bilmem ne numarası yazın diyor. O ne lan? Parasıyla değil mi ver biletimi. Kore'den üye oluyorsun kimlik numarası diyor. Çıldıracaktım. Hadi neyse hallettik onu diyelim siteyi bir açtım saniyesinde tıkladım bilet yeri açılmıyor. Donuyor donuyor. Ve tabii ki siteden alamadım. Ki üç kişi denedik aynı anda alınamadı. Ve mecburen akraborsadan aldım. Normal fiyat 110 bin won (300 lira gibim belki biraz daha fazla) ama tabi ben daha pahalı almak zorunda kaldım fiyatı bende kalsın. Satıcıyı Twitter'da buldum mesajlaştık albüm falan da veririm dedi vermedi küçük şeytan. Neyse biletimi altım ya tamam. Yerim G'deydi yanı substage önü ve numaram tam substage önüne girmemi sağlayacaktı. Konser günü yaklaşırken çalıştığım guesthouse tam bir VIP yuvası olmuştu. Herkes VIP. Bir arkadaş diyordu hep VIP dolacak burası ben "Yok ya" falan diyordum kapıdan bir kız girdi bak bu da VIP benve dedi. Sonra kız kapıyı kapatırken koluna bir baktım Ji'nin dövmelerinin aynısı ahaha. Konsere giriş kısmını sonra anlatacağım. Ve konser yapılan alanda video çekmedim. Neden? Çünkü yasak dediler, atılırsın dediler. Kaç yılda bir konsere gelmişim doğal olarak götüm yemedi arkadaşlar.

Konser günü erken gidelim dedi bir arkadaş ona uydum gittim ama kapı 16.00'da açılırken ben 7'de orada mıydım ne... Zaten konser ürünleri sırası vardı ona girdim bir ara sıkıntıda. Ama bir şey almadım merak etmeyin. 😂 Çünkü başta orayı bilet sırası sanmıştım. Ne bileyim millet o kadar manyak. Ya Çinliler ve Japonlar bavulla gelmiş. Bavul dolusu konser eşyası aldılar. Ben şok. Hani öyle böyle değil almalaı bavullar dolu. Benim arkadaş da almış baya. Kız bildiğiniz 8Seconds mağazasını boşaltmıştı. Tabii ben fakir Türk VIP dolar almış başını gitmiş won da dolarla orantılı olunca eller bomboş kaldı. Bildiğiniz sömürüydü arkadaşlar. Çalışanlar koşuşturuyordu ki yetiştirsinler ürünleri. Bu bavulları nasıl sokuyorlar konsere derseniz emanet yeri var oraya işte bilmem kaç wona emanet bırakıyorlar çıkışta alıyorlar. Bir de erkek fan ve ajumma fan sayısı gerçekten fazlaydı. Ve evet %90'ı renkli saçlıydı.  Neyse aşağıda konser öncesinde bekleme yerlerinde falan çektiğim fotoğraf ve videolar var bakının videolarda çok konuşmuşum takmayın ve her sonda gözüken elimi telefonla çektim de. 😂 Onlara bakın sonra aşağıda devam edeceğim ben.



 

Sonra bilet gösterme bölümüne gidiyoruz. Orada bileti gösterince şu konserlerde renk değiştiren bileklikler var ya ondan veriliyor. Ve evet benim ki If You'dan sonra çalışmadı. T.T Yaşadığım dram... Bilet gösterip içeri giriyorsunuz ama tabii tekrar dışarı çıkılıyormuş sorun değilmiş. Ben slogan almak için çıkmıştım. Video var o zamandan da. Orada girişi beklerken birkaç kişile konuştuk. Korelisi, Çinlisi, Japonu, Perulusu. Perulu ablamızın 3. kosneriymiş. Güney Amerika'daki konserlerden birine, Amerika'dakilerden birine gitmiş daha önceden selamlar...


Aşağı indim slogan almaya ama bedava slogan da vardı. Fotoğrafta sarı olan slogan bedavaydı. Üstünde Samsung logosu gibi mavi yazan BIGBANG'i ben aldım. 😂 Şapkanın altına doğru duran şey konserde rengi değişen bileklik. Yandaki suyu da birkaç fan kulüp birleşip dağıttılar. O sarı sloganda "Mutluluk vereceğiz" tarzı bir şey yazıyor. BB üyeleri de beyaz versiyonunu taşıyordu.



Bizimkinin arkasında bir açıklama yazıyordu. O da şöyle:



Diyor ki encore gelene kadar My Heaven nakaratı söyleyeceğiz. Ay tabii okurken bile ben bende değildim. 😂

Bu arada oradaki ürünlerden bazıları var yukarıda çok kalabalıktı çıldıracaktım. Ahaha
Biz giriş için kapıda beklerken bazı yerleri almaya başlamışlardı. Ve dışarıdan BB hazırlıklarını duyuyorduk. içten içe çıldırıyordum yani. Girişler şu şekilde oldu harf ve numarana göre sıraya diziyorlar. Mesela A 250 diyelim numaran. A bölümünün sıraları oluyor A 0 - 200 A 201 - 350 vs diye sende numarana göre sıraya giriyorsun. Ve alana giriyoruz:



İlk önce sahneye Choice37 abimiz geldi. Isıttı bizi. O sahnedeyken çok eğlenceli şeyler oldu ama. KissCam yapmışlar. İşte çiftleri gösteriyorlar. Her yaştan çift vardı. 20lerin, 30larında, 40larında, 50lerinde vs. Arada yanyana oturan erkekleri ve kızları çektiler. Erkek erkek ve kız kız KissCam yapmaları hele aşırı eğlenceliydi tepkiler çok tatlıydı.

Konser başlaaar. Söylenen şarkıların listesi altta:


Öncesinde şunu ekleyeyim ayaktaydım ya ben öldüm resmen. Havasızlık mı dersin itilip kakılma mı. Hele BB substageegeldiğinde ben en öndeydim BB gitti ben neredeyse ortaya gelmişim. Ağzıma sıçıldı düz hesap. Bir de öndekine kaş göz yapıp benim yerimi kapmaya çalışan bir kız vardı. -.- Arada güvenlikler su uzatıyordu da öyle yaşadık yoksa gitmiştim ahaha.

Neyse BB çıktı konuşmalar falan uzaktan da olsa beşini görüyordum ve Duygu bitik. My Heaven başladı. İlk birkaç şarkıyı ana sahnede söylediler. Bir ara substage tarafına geldiler ama itilip kakılmayı gördüler ve encore zamanına kadar da bir daha gelmediler. Üstüne dediler ki itip kakmayın birbirini canınız çıkacak manasında hahaha. DJ SeungRi geldi coştuk. SeungRi performansa başladı şekşi maknae olarak ama benim elimi uzatıp yanaklarımı sıkasım vardı. Bu arada ben hala konserde olduğumu farketmedim. Bünye alışkın değil nerede BB konseri görmek biz. Şaşkındım aaa hala gözyaşı yok diye. Ama bekliyormuşum neyi biliyor musunuz DaeSung sahnesini. Wings çalmaya başlayınca hop hop döküldü. Abi içimde çocuğa karşı bir nasıl özlem varsa artık ahahah patladı gitti. Peki o DaeRi Crooked sahnesi harika değil mi ya. O hareketleri hele çok tatlıydı. GD böyle uzakta göründü sonra HB sesi geldi üstüne Crayon ve GD&TOP yine scooterlar derken. Biliyorum hızlı anlatıyorum ama nasıl anlatacağımı bilmiyorum ondan ahaha. Aaa evet arada bir yerlerde çıkan PSY var. YG yine sıkıştırdı birini. Neyseki bu kişi PSY başka biri olsa... Peki TOP'nin Act Like Nothing's Wrong söyleyeceğini duymuştuk ama hani orada dinleyince bir garip oldum. ENL derken zaten duygular tavan ve bir uyarı geldi lightstickleri kapatın bundan sonra bileklikler yanacak. Ve If You gelir... Ölümüne eşlik edilir öyle böyle değil. Sonra If You bitmek üzereyken bilekliğim bozuldu. Bir daha yanmadı. T.T Dedim Duygu sinirini bozma tamam, tamam. Ve benim en çok beklediğim an Haru Haru. Ya bir kere kendime sözüm var benim o lightstick açılacak ve bağıra bağıra Haru Haru'ya eşlik edilecek o sallanıp. Öyle yaptım. Salya sümük tabii ahahaha. O an tüm tüyler diken diken modunda ağlarken Haru Haru'ya eşlik ettim. FB, BBB, Sober hepsine eşlik ettik vs derken bitti. Bir yazı belirdi güzel güle gidin manasında. Biz o sırada My Heaven nakaratı söylemeye başladık. Yazı ve Krunk Bear orada sonra şey geldi hala gitmediniz mi, tamam. Derken geri deldiler. Biz o sırada sarı sloganları tutuyoruz. Ve duygulanmamızı yaşatacak diğer şarkılar söyleniyor. Peki size Lies substagede söylenirken benim baya hepsini yakından gördüğümü söylesem. Lies söylenirken fanchant yapıldı ya nasıl eşlik ettim, nasıl yüzüm gözüm kaydı bilmiyorum. İnşallah çekilmemişimdir. Substage'de tamamen Lies söylediler. O sırada YB bir kızın kafasındaki ok şeklindeki tacı alıp giydi. Manyak. BaeBae ile bitti bende bittim.


Bu arada konser sırasında yanımda üç tane video ver fotoğraf çeken kızı güvenlik kolunu uzattı hooop kucakladı çıkarttı. 😂 Yanımdan bir kol uzandı bir baktım yanımdaki kız yok ahahha. Çekmem çekemem yani. Çıkıştan videolar var aşağıda. Ve evet konser alanı pisti. Ama temizledik biz orayı. Dışarı da pisti. Onun için de sabah fanlar gidip temizlemiş. Çıkışta sesim yoktu. Evet ahahha. Çıkış konusuna gelecek olursak 65 bin kişi aynı anda hurraa oluyordu. Ben biraz stadın içinde oturdum bekledim. Temizliğe biraz yardım ettim. Milletle muhabbet ettim. Türkiye'den konser için geldiğimi duyunca şaşırdılar tabii. Sonra yol biraz açılınca çıktım. Susuzluktan ölüyordum. Markete gideyim dedim ama o ne mümkün arkadaş. Beyazıt Meydanı gibi bir yer düşünün işte en hareketli zamanı iğne atsan yer düşmeyecek gibi o derece. Market sırası 10 metre ötesindeki merdivene ulaşmış, üstüne önündeki alan dolu. Sonra boşverim içecek makinelerine baktım su bitmiş hepsinde. En sonunda bir çeşme bulup doldurdum. 😂😂



Çıkışta şöyle bir şey gördüm. Ji'nin doğum günü için konmuş. Tabii ki fotoğraf çekildim, instagram'da var bakarsınız ahaha. Ben yavaş hareket ediyordum. Herkes gitsin biraz boşalsın etraf diyordum ki saate bir baktım son 3 metro mu ne kalmış. Otobüs etrafı doluydu. O yüzden metroya geçtim. Metronun önündeki kalabalık anlatılmaz yaşanır. Dolum makinelerinin önünde öyle bir sıra vardı ki değil merdivenler stadyum yoluna kadar ilerliyordu. Neyse ki T-Money kartıma (Toplu taşıma kartı) para yüklemiştim önceden. Kısmen daha az bir sıradan geçtim ve metroya geldim. Kapı yerlerinin önü sıralanıyorduk önümde baya insan vardı. Metro geldi. Herkes bindi işte önümde 2 kişi kaldı onlar da binse ben önde kalacaktım ve sonraki metroya rahat binecektim. Tabii ben ne yaptım. 😂 Onları ittim metronun içine. İttire ittire sığdırdım en önde ben kaldım. 😂😂 En önde oturdum yere metroyu bekledim. Sonra geldi ve bindim. Asya metrosu olayını kanlarıma kadar hissettim. Buyrun kanıt:



Zaten aktarma yapmadım. Aktarma yapılan durakta indim ve yürüdüm 15 dakika. Daha iyi oldu. Ve bitti arkadaşlar aklıma bir şeyler gelirse yazarım. Sorunuz olursa yazın. Ya da yazmamı istediğiniz başka bir şey olursa söyleyin yazarız ne olacak. Kore'dir Japonya'dır falan. Öpüldünüz hepiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder